Daigo Saito 1200 AG SC430 „driftcar’as“

Daigo Saito SC430, Japonijoje žinomas kaip Toyota Soarer, turbūt yra vienas laukiamiausių „driftcar’ų“ šiame sezone. „Speedhunters“ ši savaitgalį viešėdami „Formula DRIFT“ tech. dienoje sugebėjo išgauti šiek tiek detalių.

Į Jungtines Amerikos Valstijas automobilis buvo atgabentas likus 24 valandom iki paskirto apžiūros laiko. Štai Bryan’as iš „Bridges Racing“ ištraukią automobilį iš priekabos, kadangi gabenant jį į JAV buvo išsiurbti visi skysčiai.

Ne, Daigo Saito nesumažėjo…

…tai buvo Hung Huynh, šaunus vyrukas bei „Bridges Racing“ personalo vadovas. Jis taip pat prisidės prie automobilio išbaigimo dar prieš „Formula DRIFT“ čempionato startą Long Beach’o gatvėse.

Praėjusiais metais keliuose anksčiau minėto čempionato etapuose „Bridges Racing“ rėmė Robbie Nishida, tačiau šiemet, tiek su Robbie (SC300), tiek su Daigo Saito (SC430) priešakyje, jie planuoja startuoti visose 7 varžybose.

Kiekvienais metais „Formula DRIFT“ rengia tech. dieną, kurios metu tikrinami visi naujai sukonstruoti ar ženkliai modifikuoti sportininkų automobiliai.

Automobilis atrodo šiek tiek apdaužytas? Na, taip yra todėl, kad šis kažkada odos apmušalais buvęs apkaltas grožis smarkiai nukentėjo per praėjusių metų cunamį. Ant kėbulo yra daug įlenkimų ir nubrozdinimų, tačiau visa tai netrukus bus pakeista naujomis dalimis iš anglies pluošto.

Soarer’is buvo visiškai paskendęs, tačiau kadangi geometrija išliko nepažeista, Daigo už jį paklojo apvalią 3000 JAV dolerių sumelę.

Variklio skyriuje stovi pilnai perdarytas 3,4 L „Brian Crower stroker 2JZ-GTE“. Apskaičiuota, kad galinius ratus turėtų pasiekti 1200 kumelių (AG) galia!

Šalia matosi milžiniškas „Garrett GT42R“ turbo, kuris beabejonės įtrauks bet kuriuos žemai skrendančius paukščius.

Doug Artus, už saugumą atsakingas „Formula DRIFT“ teisėjas, į savo darbą žiūri labai rimtai. Patikrinęs kiekvieną automobilio centimetrą jis padaro tai dar kartą.

Nick Dizon iš Vegas Drift visą laiką stovėjo šalia pasiruošęs įvesti visus techninius duomenis ir matavimus, kuriuos jam įvardino Doug’as ir kiti tech. komisijos nariai.

Interjeras – idealiai tvarkingas bei atspindintis Japonijos sielą. Autorius dievina kaip japonai visada palieka originalią panelę.

Vairuotojos pusė dar švaresnė ir tvarkingesnė. Beje automobilyje stovi pilnai sekvencinė „Holinger“ pavarų dėžė, tad nesitikėkite, kad Daigo nepataikys į reikiamą pavarą.

Tiek Daigo, tiek Robbie šiemet degins „Achilles“ padangas. Su visomis „carbon’inėm“ kėbulo dalimis Soarer’is turėtų sverti apie 1270 kg. Tai reiškia, kad Saito gale galės montuoti 275 pločio padangas.

„Wilwood“ sutiko aprūpinti automobilį stabdžiais ir siekdami išsaugoti spyruoklių masę jie pritaikė įdomų dviejų dalių rotoriaus dizainą.

Analogiškas sprendimas ir galinėje važiuoklėje, bet su papildomu suportu rankiniam stabdžiui.

Tik pažiūrėkit į tą pasukamumą!

Tam, kad pašalinti turbo vėlavimą, buvo instaliuota nitro sistema.

Negaliu jums parodyti nuotraukų su pakabos elementais, bet galiu jus patikinti, tai tikrai ne joks inžinerijos stebuklas. Tam, kad išnaudoti visą 1200 AG galią jiems prireiks visų įmanomų knygose surašytų triukų.

Tarpduryje susirinko minia norinčių žvilgtelėti į variklio skyrių ar pažiūrėti kitus įdomius japonų sprendimus.

Žiū ma nėra langų! Greitu metu šitas ertmes užpildys milžiniškas stiklo pluošto gabalas, kuris turėtų apsaugoti Daigo burną nuo vabzdžių, kai jis statys skersą maždaug 160 km/val. greičiu.

Atkreipkite dėmesį į šį beprotišką sparną. Žinoma jis dar nėra galutinai baigtas, bet tikėkimės „Bridge Racing“ nesugalvos jo pakeisti kokiu nors kitu.

Gale tikėjausi pamatyti Soerer ženkliuką, tačiau, kaip ir čia Amerikoje, japonai mėgsta pervadinti savo automobilius. Kai buvau Tokyo Auto Salon parodoje mačiau keletą Toyota’ų, kurios buvo pervadintos į Lexus, kaip ir Nissan’ai į Infinity, ir t.t. Vėlgi vėlesniais metais Japonijoje SC buvo pardavinėjami su Lexus’o ženkliuku…

Netrukus automobilis buvo pakrautas ir išgabentas atgal į „Bridges Racing“ būstinę. Laiko iki pirmosios kvalifikacijos liko visai nedaug, o nenudirbtų darbų ties Soarer’iu dar yra ne vienas ir ne du.

Straipsnio autorius ir nutraukos: Larry Chen
Originalus tekstas (anglų k.): http://speedhunters.com/archive/2012/03/26/builds-gt-gt-daigo-saito-s-1200hp-sc430-drift-car.aspx