Interviu su K. Petroniu (aka. „NISMO“)

Šį sezoną jūsų gretos padidėjo dar vienu žmogumi (Andriumi „YoYo“). Ką gali pasakyti apie naujoką? Kokia atmosfera komandoje?

Heh, na atmosfera pas mus gan įtempta nes nei vienas iš mūsų NESPĖJAM „:)”. Andrius su savo naujuoju „S15 2JZ“ aišku šiek tiek paryškina komandos vardą, tačiau jis tik mėgėjas ir kažkokių rezultatų iš jo niekas daug net nesitiki, juo labiau jog jo automobilis tikrai nespės būti paruoštas į „BaDC license day“ ar į pirmąsias varžybas. Andriui reikia daugybės treniruočių kad pasivytų konkurentus. Pasikartosiu LABAI daug treniruočių „:)“. Kartais susidaro toks vaizdas, kad Andrius daugiau konstruoja negu važiuoja „:)“.

Praėjusiame sezone tu tapai „DK“. Ar nejauti spaudimo, jog šiemet taip pat privalai išlaikyti aukštą lygį?

Na spaudimas šiemet tikrai bus ir gan nemažas. Galiu pasakyti jog „Timas“, t. y. praeitu metu „DK“ tikrai neturėjo tokio spaudimo kokį turėsiu aš. Man debiutuojant „driftingo“ čempionate atvirai pasakius iš pat pradžių net nerūpėjo kažkokie rezultatai, net nesigilinau ar užimsiu aukštesnę ar žemesnę vietą. Man rūpėjo tik važiuoti ir važiuoti „:)“.Tuomet mokiausi iš patyrusių duodamų patarimų ir įvairių situacijų. Tačiau sezonui prasidėjus pajutau jog visgi viskas yra įmanoma ir reikia pabandyti pasiekti kažko daugiau nei šiaip įprastas rezultatas. Taigi TRENIRUOTĖS + UŽSISPYRIMAS = REZULTATAS „:D“.

„DRIFTMAG“ svetainėje karts nuo karto apžvelgiami būsimų oponentų „driftcar’ai“. Kas tavo nuomone šiuo metu geriausiai pasiruošęs naujam sezonui? Kas pretenduos į geriausiųjų trejetuką?

Na, mano nuomone šiuo metu rimčiausiai savo „bolidus“ yra pasiruošę „Timas“ – savo naująjį „Lexus’ą“. Jame viskas taip tiksliai padaryta, nieko tiesiog nepridursi ir neatimsi. Labai patiko jo projektas. Manau Timas tikrai turi realių šansų vėl susigrąžinti DK titulą. Sekantis rimtai atrodantis „bolidas“ yra Ramūno Bruzgos (aka. „pacman“) – „Nissan“, toks kaip ir mano, galios KALNAI – svorio MAŽAI, ratų išsukimas milžiniškas. Tai konkurentas vertas vietos ant prizinės pakylos. Na ir paskutinysis mano manymu stipriausias konkurentas tai būtų Andrius Miciūnas (aka. „Andriuxa“), jo „bolido“ deja dar neteko matyti, tačiau kiek girdėjau tai vyrai susitvarkė su „chuligankės“ vairo išsukimu bei įdėjo audinės variklį su kuriuo žada išspausti apie 450AG. Manau toks jėgos ir svorio santykis yra įspūdingas, o jei dar ir geras bei patyres vairuotojas, tai tikrai prizinė vieta garantuota.

Na tų dalyvių tiek daug, tarp jų pilna naujų ir senų stiprių konkurentų, tai galėčiau vardint ir vardint „:)“. Man jie visi yra vienodai stiprūs, negaliu nuvertinti nei vieno iš jų, juk esu žmogus, kuris bet kada gali padaryti lemiamą klaidą ir nepatekti net į TOP16’uką.

Dar norėčiau paminėti Darių (aka. „V8”), kadangi aš jį laikau bene stipriausiu Lietuvos „drifteriu“. Jis yra ITIN techniškas vairuotojas ir varžantis su juo reikia tikėtis stebuklo, kad jis padarys kokią nors klaidelę, bet praktiškai tai būna LABAI retai „:)“. Gaila, kad dar neteko matyti jo naujojo automobilio, tad negaliu pakomentuoti plačiau. Tačiau, jeigu jis važiuos, bus tikrai karšta!

Beveik prieš porą mėnesių pamatėme publikaciją su kėtinamų atlikti darbų sąrašą, tad natūralu, jog norisi sužinoti kaip sekasi? Ar viskas vyksta pagal planą? Kas jau padaryta, kokie artimiausi planai?

Na kalbant konkrečiai apie mano automobilį tai galiu pasakyti jos gan STIPRIAI atsilieku nuo grafiko, meistrai nesilaiko terminų, viskas susivėlino, daug ką tenka daryti paskubom ir sėdėti iki išnaktų. Didžiausi darbai jau kaip ir yra padaryti, automobilis jau yra išvežtas dėti saugos lankus, tad grįžęs jis bus staigiai surenkamas ir davedamas iki pilnos būklės, ko reikia užvedimui užkūrimui (t. y. visi skysčiai, tepalai, kuro sistema, „ECU“, „interkuleris“ bei išmetimo vamzdynai). Tada bus vežamas į Vilnių pas elektrikus, kurie pastarajam turėtų panaikinti praktiškai visus salono laidus, rėlytes, kompiuterius ir pan. Vietoj viso to padaryti vos keletą jungiklių, kurie būtų tik patys svarbiausi automobiliui. Na jei detaliau tai pavyzdžiui atskiri jungikliai bus: artimom šviesom, atbuliniam, avariniam, 1 ventiliatoriui, 2 ventiliatoriui, „pypsikui“, vidaus daviklių apšvietimui, kuro siurbliui, na ir dar gal kažkas, ko gali būtinai prireikti. Visa kita bus iškirpta ir išmesta lauk. Nebebus varstomų langų, netgi nebebus tokių kaip langų, vietoj stiklo pakeisime į organinį stiklą.

Netrukus prasidės treniruočių sesijos, licenzijavimas, pirmieji etapai. Pirmoji treniruotė planuojama jau balandžio 17 ar 18 diena. Ar galima tikėtis išvysti tave ir patobulintą „Nissan’ą“ jau už kelių savaičių? Gal jau buvo atlikti kokie nors bandymai? Jei taip kokie jų rezultatai, ar viskas vyko sklandžiai? Kokiuose čempionatuose šiemet planuoji dalyvauti?

Taip, žinau kad netrukus prasidės treniruotės ir „BaDC“ licenzijavimo diena, bei gegužės 1 d. pirmasis „BaDC“ etapas Latvijoje. Ši lyga šiais metais bus mano pagrindinis tikslas, dėl to galbūt teks praleisti ir kokį Lietuvos čempionato etapą, viskas priklausys nuo finansinės padėties. O apart „LDC“ ir „BaDC“, tikrai ruošiamės kelionėms į Baltarusiją, ar Latvijos etapus. Dar žadu pasirodyti kažkur tolėliau nei Latvija, Estija ar kaimyninė Baltarusija, svarstome galimybę sudalyvauti Anglijoje ar Danijoje. Na kur nors vakaruose. Galbūt pavyks prisitraukti rimtesniu rėmėjų į Lietuvą, nes dabartinė padėtis mūsų šalies automobilių sporte (kas liečia rėmimą) yra tragiška. O balandžio 17 d. (jei renginys vyks) mane tikrai turėtumėte pamatyti treniruotėje, tik nesu tikras ar busiu su savo automobiliu ar pėsčias „:DDD“. Dedu visas pastangas ir viltis nenuliūdinti savo gerbėjų ir juos nustebinti „;)“.

Gal norėtum pabaigai ką nors pridurti?

Labai norėčiau padėkoti Robertui iš „Elite Motors“ už visą suteiktą paramą, bei pagalbą tiek projekte, tiek ateinančiame sezone, be jo kažin ar turėčiau realių šansų išvažiuoti į gatves net liepos mėnesį „:)“.
Dar labai norėjau padėkoti „AUTOPASLAUGAI“ už suteiktas naujas padangas šiam sezonui, bei didelis didelis AČIŪ visiem mane palaikantiems fanams ar gerbėjams, labai džiugu sulaukti malonių atsiliepimų. Ačiū JUMS „;)“.