Interviu su A. Ramanausku (aka. „Juokingas“)

Sveikas, gal gali prisistatyti mūsų skaitytojams?
Labas. Esu Andrius Ramanauskas, 85 metų gimimo. Visą gyvenimą siejau save su automobiliais, esu atsidavęs autosportui, lygiai taip pat, kaip ir mano tėvas. Automobilių perdarymas ir tobulinimas yra paveldėtas iš jo, Algirdo Ramanausko.

Šiuo metu dirbu „Algirdų“ įmonėje, be to įkūrėm dar vieną VŠI – „Algirdai racing team“. Draugų esu pramintas „Juokingu“, nes nemėgstu liūdėti ir visada stengiuosi visiems pakelti nuotaiką.

Papasakok trumpai kaip įsipainiojai į šiuos reikalus?

Taigi į šiuos reikalus įsipainiojau ganėtinai senokai, prieš kokius keturis, gal net daugiau metų. Dėl to esu dėkingas Mantui Kisieliui, kuris parodė kas yra driftas ir su kuo jis yra valgomas. Važinėjau į Kėdainius, stebėjau varžybas ir t.t. O pats pradėjau dalyvauti tik praeitą sezoną.

Kaip vertini praėjusių metų sezoną? Savo rezultatus? Koks įsimintiniausias įvykis?

Praeitų metų sezonas Lietuvoje buvo pusėtinas. Daugiausiai ir geriausi važiavimai vyko Latvijoje. 2009 dalyvavau visur kur tik kas buvo organizuojama, tiek Lietuvoj, tiek Latvijoj.

Kadangi praeitas sezonas man buvo pirmasis, kuriame važiausi, savo rezultatais iš dalies esu patenkintas, bet kaip sakoma niekas negimė mokėdamas, tai ir aš kas kartą dalyvaudamas mokausi.

Įsimintiniausias renginys galėčiau pasakyti buvo „Battery drifto manija“, taip šiltai ir gerai laiko nepraleidau jokiame kitame renginyje. Tuomet sulaukiau daug asmeninių patarimų nuo Timo ir pirmą kartą išbandžiau porinius važiavimus. Visa laimė, kad mano varžovu buvo Balys, tai nebuvo baisu, nes jis tikrai patyręs Drifteris.

Kodėl pasirinkai būtent šį automobilį?

Kai žiūrėjau į drifterius, visada „spangau“ apie „S15 Nissaną“, po to žiūrinėjau „S13“, „S14a“. Jau tada žinojau, kad kai nusipirksiu saviškį, būtinai uždėsiu bent jau „S15“ priekį. Ir kai išaušo ta diena, kai radau savo „S14,5“, jame buvo viskas ko aš taip norėjau. Taip įsigijau tą baltutę Silvutę.

Kas pasikeitė per tarpsezonį? Kaip patobulėjo tavo „driftmobilis“?

Pradžioje dėl motoro buvo kiek kitokios mintys, bet po to apsistojom ties „RB25DET“ su pakankamai neblogais „modais“. Šiandienai darbai jau beveik baigti. Kėbulas buvo sutvirtintas, suvirinti holomoguoti lankai, iš vidaus išmesta viskas kas nereikalinga ir t.t. Įdiegti „Blitz“ purkštukai, „Blitz“ kompiuteris, „Apexi AVCR“, kuro pompa ir dar daug visko. Kol kas planuojama pasiekti apie 400AG galią.

Kada ir kur įvyks tavo auto pristatymas?

Automobilio pristatymas planuojamas licencijavimo dieną, bet dar tiksliai nežinome ar spėsim padaryti viską iki galo. Blogiausiu atveju galime nebent nespėt modifikuoti variklio dangčio.

Kokie planai ateinančiam sezonui? Kaip vertini būsimus varžovus, kas tavo manymu didžiausias favoritas tapti Lietuvos čempionu? Kaip vertini savo galimybes?

Na planai šiam sezonui – įvairūs, važiuosiu visur kur tik galėsiu. Noriu dalyvauti, noriu tobulėti. Šiais metais visi varžovai labai stiprūs, mašinos kasmet vis geresnės. Džiugu, kad visi driferiai ganėtinai draugiški. Į top tris statyčiau tą pačią trijulę, kuri praėjusiame sezone išsirikiavo lentelės viršuje. O aš tai dar nepretenduoju į aukštas vietas, nes dar tik pradedu važinėti, bet tikiu, kad ateityje parodysiu ką sugebu.

Dėkoju už skirtą laiką ir linkiu sėkmės ateinančiame sezone. Gal norėtum ką nors pridurti?

Norėčiau padėkoti „VDS“, tai yra Virginijos dizaino studijai, kurių dėka mano „driftomobilis“ yra išgražintas. Ypatingas ir didžiausias ačiū pagrindiniam rėmėjui „Algirdai“, be jų nebūtų automobilio ir tiek daug išvykų ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Taipogi ačiū klubui „Gravity“.