Kristaps Blušs – „saugokitės 200 nr. pažymėto automobilio!“

Štai dar vienas straipsnis apie įspūdžius iš pirmojo Baltijos driftingo čempionato. Šį kartą mūsų pašnekovu tapo antros vietos nugalėtojas – Kristaps Blušs.

Kristaps kalba ne tik apie praėjusias varžybas, bet ir apie savo ir komandos ateities planus. Malonaus skaitymo.

Kokį susidarei įspūdi apie Baltijos driftingo čempionato pirmąjį etapą?

Kalbant apie patį renginį, oro sąlygos buvo tiesiog tobulos, tą patį galiu pasakyti ir apie šią greitą trasą. Labai apmaudu, kad nesivaržė Lietuvos ir Estijos atstovai! Bet aš būtinai atvyksiu į sekančius etapus. Varžydamasis neturiu draugų. Aš visada kovoju dėl pirmos vietos, likusios man nerūpi, tad saugokitės 200 numeriu pažymėto automobilio!

Treniruočių sesija buvo labai įdomi, labai greitas paskutinysis posūkis. Tikriausiai matėte kaip dalyviai pastoviai išlėkdavo iš už jo ribų. Bet pasiruošimas davė savo vaisių – geriausias slydimas ilgiausiame ir sudėtingiausiame posūkyje bei piniginis prizas!

Ar vietinės ir Baltijos varžybos vienintelės, kuriose rungsies?

Gegužės ir birželio mėnesiais „HGK Motorsport“ komanda ruošiasi išvykti bent į porą varžybų už Baltijos ribų, galbūt į Rytų Europą, Skandinaviją, Rusiją… laikas parodys. Grįžtant prie Baltijos, į likusius „BaDC“ etapus vyksiu su komandos draugais, tik dar nežinome kiek automobilių atsivešime.

Ar tai tas pats „BMW“, kurį anksčiau vairavo G. Elksnis?

Taip iš esmės tai tas pats automobilis, kurį praėjusį sezoną vairavo Gvido Elksnis. Jis priklauso „HGK“ komandai, tad atlikus permainas sudėtyje šiemet jį pilotuosiu aš. Jo paruošimas puikus, lyginant su praėjusio sezono „E36“, pakeitimų buvo atlikta labai daug, ypač jei kalbėti apie pakabą.

Kaip vertini savo pasiektą rezultatą? Ar džiaugiesi finišavęs antras?

Esu patenkintas praėjusį savaitgalį susiklosčiusia įvykių seka. Tai mano pirmosios driftingo varžybos ir jose užėmiau antrą vietą, skaitau tai visai neblogas rezultatas. Kodėl ne pirmas? Todėl, kad kaip ir daugelis kitų dalyvių, turėjau šiokių tokių techninių problemų. Poriniuose važiavimuose mano akceleratoriaus pedalas nusprendė būti savarankiškas.

Gal galėtum papasakoti kaip vyko tavo poriniai važiavimai?

Pirmoje kovoje susirungiau su Gatis Lapans. Jis padarė klaidą ir išlėkė iš trasos ribų, tad man liko tik finišuoti.

Toliau mano varžovu buvo Ivo Cirulis. Abiejų važiavimų metu padariau viską ką galėjau. Pirmame važiavime jis persekiojo mane ir aš net nepastebėjau, kad jis išslydo iš trajektorijos. Todėl kai atėjo mano eilė persekioti jį, aš vėl spaudžiau maksimumą.

Trečioje, paskutinėje, kovoje atlikau suktuką. Nors tai atsitiko prie paskutinio pilono, Ervins Erglis įgijo pranašumą. Pirmo važiavimo metu užstrigo akceleratoriaus pedalas tai ir lėmė šią mano klaidą. Antrame važiavime pasiekiau didžiausią greitį ir paskutinį posūkį įveikiau didžiausiu kampu, bet to neužteko pergalei.

Man trūksta šiek tiek treniruočių laikantis atstumo tarp automobilių, visa kita ateis savaime.

Ar jaudinaisi prieš išvažiuodamas į trasą? Gal buvo tokių varžovų su kuriais nenorėjai susirungti?

Kiekvienas važiavimas kainuoja šiek tiek nervų, ir galbūt tu labiau bijai ne varžovų, o savęs, kadangi galvoji kad tik nepadaryti kokių klaidų. Driftingas – tokios varžybos, kuriose jos neatleidžiamos.

Latvijoje daug gerų vairuotojų ir jeigu tu negali įveikti jų visų, tu nebūsi pirmas. Man nesvarbu prieš ką varžytis, svarbu kas laimi…

Ar gali ką nors pasakyti apie kitua Baltijos šalių drifterius? Kaip manai kokios jų galimybės šiame sezone?

Aš daugiau ar mažiau pažįstu Lietuvos ir Estijos sportininkus, kadangi praėjusiais metais buvau visose sezono varžybose. Kaip jie pasirodys būsimuose čempionatuose priklauso tik nuo jų pačių ir nuo to kaip bus paruošti jų automobiliai. Linkiu jiems didžiausios sėkmės.