Aurimas Bakchis apie save ir pergalę „XDC“ etape

„Kas gi nugalėjo varžybas? Ant aukščiausiojo podiumo laiptelio užkopė Lietuvoje neretai pasitaikantį vardą turintis Aurimas Bakchis.“ – cituoju savo žodžius iš naujienos apie „XDC“ antrojo raundo Las Vegase rezultatus.

Pasirodo tai ne sutapimas, Aurimas tikrai gimė Lietuvoje, o kadangi turbūt ir jūs apie jį mažai ką girdėję mes jo paprašėme prisistatysi.

Sveiki, aš esu Aurimas Bakchis, tikiuosi dabar apie mane išgirsite dažniau. Taip aš gimiau Lietuvoje ir būdamas aštuonerių persikėliau į Jungtines Amerikos Valstijas. Aš dar prisimenu kaip rašyti, kalbėti ir skaityti lietuviškai, bet man tikrai nelengva, nes trūksta žodžių.

Kaip tu pradėjai driftinti?

Vieną dieną aš susipažinau su vyruku, kuris turėjo labai kietą „Skyline’ą“. Jis pakvietė mane atvykti į „Adams Motorsports“ parką ir pažiūrėti vieną iš ketvirtadienių vakarais jų rengiamų driftingo treniruočių. Priėmiau pasiūlymą ir nuvykęs ten kartu su juo buvau priblokštas šio sporto scena ir vairavimo technikos. Tiesą sakant nuvykau ten net tris kartus ir tada nusprendžiau įsigyti „240sx’ą“ (red. past. – „Nissan 240sx“). Tuo metu aš jau pilotavau ralio automobilius ir galvojau, kad tai padės man tapti geresniu vairuotoju. Tiesą sakant driftingas buvo toks didelis „kabliukas“, kad vairuoti „Nissan’ą“ pradėjau daug dažniau nei savo ralinį žvėrį. Taigi įvertinau tai, kad šioje sporto šakoje man atsiveria didesnės galimybės ir šiuo „reikalu“ jau užsiimu pusantrų metų.

Gal gali plačiau papasakoti apie savo driftmobilį?

Mano transporto priemonė dar tik projekto pradžios stadijoje. Per mažai galios ir norint būti konkurencingu reikia spausti maksimumą. Tai standartinis „S13 SR20DET“ su T28 turbo, 14psi, Apexi SAFC, „GodSpeed“ FMIC, „GodSpeed“ radiatorius, virintas diferencialas, „Hot Bits“ 2 krypčių reguliuojami coil’ai, „GodSpeed“ amortizatoriai.

Iš „XDC“ pavadinimo suprantam, kad tai yra driftingo varžybos, gal gali detaliau papasakoti apie šį projektą?

„Xtreme Drift Circuit“ yra driftingo varžybų sesija, kurios rengiamos beveik visoje JAV. Dalyviai gauna galimybę varžytis „Formulės DRIFT“ lygio trasose, lenktyniauti ne tik prieš greitai tobulėjančius mėgėjus, bet ir prieš tai minėto čempionato sportininkus. Tai pirmi metai kai „XDC“ rengia šią seriją. Tiesa sakant nesidomėjau jų istorija, bet organizatorių komandą sudaro žmonės, kurie jau ilgą laiką dirba ties šio sporto plėtojimu. Patys renginiai yra milžiniški! Daug prekeivių, automobilių parodų ir dar daugiau modelių. Galima pajusti „Formulės DRIFT“ dvasią.

Tu praleidai pirmąsias „XDC“ varžybas, kodėl?

Į pirmąjį raundą nevykau dėl dviejų priežasčių. Pirmoji, nes „Top Drift“ pirmasis etapas prasidėjo sekančią dieną po „XDC“ atidaromųjų varžybų. Žinojau, kad galiu rungtis visose „Top Drift“ etapuose, tad pasirinkau šį čempionatą. Antroji – mano automobilis dar nebuvo paruoštas „Irwindale“ trasai. Tuo metu jis dar nebuvo tobulintas, tas važiuojant trečiu bėgiu buvo sunku išgauti pakankamai galios.

Taigi nuvykai į „Las Vegas’ą“. Kaip favoritus iš dalyvių sąrašo buvo galimą išskirti M. Pollard’ą, A. Pfeiffer’į ir F. Wang’ą? Kokie buvo tavo tikslai?

Na taip viskas atrodė bauginančiai, bet buvau labai sujaudintas spausti iki dugno. Išvardintus vyrukus buvo malonu stebėti, nekalbu jau apie porinius važiavimus kartu. Kai kurie iš jų neabejotinai mėgsta agresyvų vairavimo stilių.

Pirminis mano tikslas buvo patekti į Top16, aš visada kvalifikuodavausi kiek žemiau sąraše. Tačiau žinojau, kad poriniuose važiavimuose man sektųsi daug geriau.

Kaip sekėsi treniruotės ir kvalifikacija? O taip pat gal galėtum papasakoti apie savo tandemines kovas?

Pirmi treniruočių važiavimai buvo problematiški, nes ilguose perėjimuose vis nepavykdavo pataikyti į trečią bėgį (prieš varžybas pakeičiau pavarų dėžę). Vėliau perpratau sistemą ir perjungiant pavarą žemesnėse apsukose viskas vyko sklandžiai, tiesa reikėjo važiuoti platesne trajektorija norint išlaikyti statų kampą.

Dar treniruočių metu vienas trasos darbuotojų pasakė, kad mano įėjimo greitis tuo metu buvo didžiausias – 87 mph (140 km/h). Galbūt per daug apsidžiaugiau, nes vėliau bandydamas pagerinti šį rezultatą jau sekančiame važiavime išlėkiau iš trasos. Jei neklystu Jeff’as Jones’as pasiekė rekordą – 90 mylių per valandą (145 km/h).

Vėliau sekė kvalifikacija, kuri man buvo sklandi. Pirmojo važiavimo metu nerizikavau ir tiesiog tvarkingai įveikiau trasą. Antrojo važiavimo metu padidinau įvažiavimo greitį ir buvau labiau agresyvesnis paskutiniuose dviejuose „clipping point’uose“. Visgi nebuvau patenkintas savo perėjimu tarp jų.


Porinius važiavimus pradėjau kovodamas prieš Brant’ą Brasz’ą. Kadangi jo įėjimo greitis buvo apie 135 km/h žinojau, kad čia jis manęs nespaus, visgi jis važiavo tikrai švariai ir visą trasą buvo prilipęs prie mano automobilio užpakalio. Apsikeitus pozicijomis vėl pademonstravome sklandų trasos įveikimą, tiesa man persekiojant atstumas tarp automobilių buvo mažesnis.

Antrasis varžovas buvo „Formulės DRIFT“ vairuotojas Casper Canul. Žinojau, kad turėdamas žymiai galingesnį automobilį jis atitrūks ilgame perėjime, tad turėjau stengtis iš paskutiniųjų norėdamas išlaikyti jį už savęs. Įveikęs pirmą „clipping point’ą“ stengiausi akceleruoti kiek įmanoma anksčiau, tačiau įveikęs trasą mačiau, kad jis nė kiek neatsiliko nuo manęs, tad man tapus persekiotoju bus tikrai karšta. Įvažiuojant į pirmą posūkį aš buvau labai arti, nes kaip jau minėjau žinojau, kad perėjime jis nuo manęs tols, visgi Casper’as padarė klaidą ir ištiesino automobilį, o vėliau visai užgeso. Atrodo susidūrė su kažkokiais techniniais nesklandumais.

Toliau išėjau prieš Ryan’ą Kado, su kuriuo jau varžiausi „Top Drift“ varžybose. Šis vyrukas labai greitas. Pirmojo važiavimo metu jis per aštriai įvažiavo į pirmą posūkį ir gan stipriai išlėkė už jos ribų. Buvo gan painu kai įvyko tas incidentas, bet išlaikiau atstumą. Sekančiame važiavime, man atrodo jis irgi turėjo kažkokių problemų, tiesiog buvau pranašesnis.

Tuo metu Quac Ly ir jo didelė komanda buvo užsiėmę kuro bako keitimu, kuris buvo pažeistas per susidūrimą su DeNofa (DeNofa trenkėsi į Quac galą ir perlaužė jo kuro baką). Visgi Quac automobilis buvo pataisytas iki finalinio važiavimo. Stebėjęs jo ankstesnius važiavimus mačiau, kad jis lėtas pirmame „clipping point’e“ (beje būtent pastarojoje sekcijoje jis ir patyrė avariją). Važiavau atsargiai tiesiog pasirinkdamas tokią trajektoriją, kuri nereikalautų man lėtinti automobilio toje vietoje, kur tai daro jis. Toliau viskas vyko labai sklandžiai. Man bėgant nuo Quac anksčiau minėtoje sekcijoje vėl naudojausi ta pačia taktika.


Nugalėtojas buvo paskelbtas mums išsirikiavus priešais žiūrovus, ir kai ištarė mano vardą buvau be galo laimingas, žodžiais to apibūdinti neįmanoma!

Kokie tavo planai ateičiai?

Po pastarosios pergalės esu kupinas energijos. Nekantrauju atlikti daugiau savo automobilio bandymų ir užbaigti likusius „Vegas Pro Am“ ir „Top Drift“ čempionatų sezonus. Greičiausiai vyksiu į sekančius „
XDC“ etapus Arizonoje, galbūt Teksase. Labai noriu patekti į geriausiųjų trejetuką bendroje įskaitoje viename iš aukščiau išvardintų čempionatų, tai man užtikrintų „Formulės DRIFT“ licenziją.

Gal norėtum ką nors pridurti?

Noriu padėkoti savo šauniai žmonai, kuri nebijo susitepti rankų ir beveik kiekvieną savaitgalį užuot dirbdama ties medinėmis grindimis namuose, padeda man prie automobilio ir ne tik už tai.

Taip pat noriu padėkoti „R Rated Motosports“ už kokybiškai atliktą darbą tobulinant mano automobilį. „Clutch Masters“, „GodSpeed Project“, „702Graphics.com”, ir „TurboImport.com”.

Labai patenkintas patekęs į lietuvišką driftingo puslapį! Sekančio vizito Lietuvoje metu, neabejotinai pirmiausia pasidomėsiu jūsų driftingo scena.