LDČ 2010 – 1 etapas Kaune – kvalifikacija (2 dalis)

Taigi susipažinote beveik su visais LDČ pirmojo etapo dalyviais, laikas apžvelgti kaip jiems sekėsi kvalifikacija.

Pradėkime nuo to, kad dalyviai dar kartą buvo instruktuoti, aptarta kvalifikacijos tvarka, paradas ir kitos smulkmenos.

Nors aš asmeniškai tikėjausi, kad kažkuriuo momentu visi dalyviai, ar bent jau šešioliktukas išsirikiuos priešais žiūrovus ir kiekvienas bus pristatytas, visgi matyt dėl ir taip vėluojančio grafiko, buvo nuspręsta leisti visiems dalyviams kolona apsukti vieną ratą.

Dar po kelių minučių pertraukos pasidėjo kvalifikaciniai važiavimai. Tiesa kvalifikacijos sistema buvo gan šauni, visi sportininkai buvo suskirstyti į devynias grupes po tris vairuotojus kiekvienoje. Visiems buvo leista apsukti po tris ratus.

Pirmasis į trasą išvažiavo Darius Kepežinskas. „BMW Compact“ automobilį vairuojantis sportininkas techniškai įveikė trasą pirmuoju bandymų ir sekančiuose dviejuose važiavimuose stengėsi būti šiek tiek agresyvesnis. Teisėjai jį įvertino 86,5 balo.

Už Dariaus startavo Ramūnas Brūzga. Puikiai laikydamasis paskirtos trajektorijos ir keldamas dūmų kamuolius Ramūnas ne tik sulaukė susirinkusių žiūrovų ovacijų, bet ir aukšto teisėjų įvertinimo – 91,5.

Paskutinis pirmosios grupės sportininkas – Donatas Urbonas (su savo „Mpower BMW E30“). Pastarajam ne kaip sekėsi su linijom, visgi 79 balų užteko patekti į atkrentamąsias kovas.

Pirmasis sportininkas neperkopęs kvalifikacijos barjero buvo Justas Paplauskas (4 numeriu pažymėtas „BMW Compact“).

Elektromobiliu pramintas „BMW 540“ su Gediminu Kryžiu už vairo šį savaitgalį važiavo labai šauniai. Jis tikrai buvo vertas 87 balų įvertinimo, o gal net ir aukštesnio.

Tik šiek tiek prasčiau sekėsi marijampoliečiui Mantui Andriukaičiui – 85,5.

Trečios grupės važiavimus pradėjo Arūnas Atkočiūnas. Puikiai atidirbęs žiūrovams, matyt padarė šiek tiek klaidų įveikdamas „clipping point’us“ – 85.

Beveik maksimalų (96 taškų) įvertinimą gavo Andrius Čibirka („čipas“). O kad jūs būtumėt matę kaip visi plojo!

Neseniai prie „D1Sport“ komandos prisijungęs Evaldas Kovalenka (su savo karvute) taip pat neliko nepastebėtas. Tai antrasis iš dviejų sportininkų gavęs šį aukščiausią (96) kvalifikacijos įvertinimą.

Toliau į trasą išslydo „pinkė“, kurią pilotuoja Tadas Lučkaitis (Druskininkai). Praėjusiais metais gan vangiai važiuojantis sportininkas šį kartą surinko 89,5 balo.

Petras Rimša („BMW 540“) dar turi kur tobulėti, visgi 76,5 įvertinimo pakako žengti toliau.

13 ir 14 numeriais pažymėtiems sportininkams kvalifikuotis į sekantį raundą nepavyko. K. Aleknai po šaunaus pasirodymo „EEDC“ čempionato atidaryme, tai buvo tikras fiasko.

Už borto liko ir Roman Laškov (Kaunas), kuris gan neblogai važiavo treniruotėse.

„Nissanų“ skaičių Top16 raunde padidino Giedrius Rudžianskas.

Arnoldas Bernackas su savo 5L, 400 AG „BMW“ nors skandino trasą dūmuose, darė smulkias klaideles, kurios numušė įvertinimą iki 85,5 balo.

Ketvirtasis sportininkas gavęs aukštesnį nei 90 balų įvertinimą – dukart Lietuvos driftingo čempionas Andrius Miciūnas (91).

Andrius Šlajus, kuris kaip jau žinote varžybose užėmė trečią vietą prieš tai minėtam bendravardžiui nusileido šešiais balais – 85.

Šiemet jau kartą ant podiumo kopęs Darius Balys prieš kvalifikaciją numargino savo naująjį „BMW“. Kvalifikaciją jis praėjo.

Gaila, tačiau apart Timo Simniškos į sekantį raundą daugiau niekas nepateko. Įskaitant ir Paulių Pisčika su savo „BMW 530“.

Kaip jau sakėme 23 numeriu pažymėtas automobilis taip pat išriedėjo į trasą.

Evaldas Mačiulis vietomis važiavo gan neblogai, tačiau pastarajam dar trūksta treniruočių.

Štai paskutinysis į šešioliktuką geriausių patekęs Timas. Teisėjai jam skyrė 92 balų įvertinimą.

Kvalifikacinius važiavimus baigė šis gamyklinis „Nissan’as“. Ne kartą išsitiesinęs ir apsisukęs jis sugebėjo gauti aukštesnį įvertinimą už E. M. – 65 taškai.

Sekančioje dalyje papasakosim kaip vyko poriniai važiavimai.