Aurimas Backhis – pirmasis XDC etapas

Atvykęs penktadienio rytą buvau labai pakilios nuotaikos, kadangi man tai buvo pirmos varžybos legendinėje Toyota Speedway trasoje, Irwindale‘e. Šiek tiek jaudinausi techninės patikros metu, nes mano automobilis dar nebuvo visiškai paruoštas. Visgi atlikus nežymias modifikacijas man buvo leista dalyvauti.

Treniruočių metu iš karto tapo aišku, kad mano padangos nelaikė taip ilgai, kaip tikėjausi. Naują komplektą tekdavo dėti kas penkis važiavimus. Po pirmos treniruočių sesijos aš visiškai suderinau galinę pakabą, kad trasos posūkiuose į kairę turėčiau daugiau sukibimo ir stabilumo ilgame paverstame pus-ovalo formos posūkyje. Taip pat nusipirkau kitų padangų, kurios suteikė dar daugiau sukibimo ir dilo ne taip greitai.

Kadangi šioje trasoje važiavau pirmą kartą, o ir automobilis buvo visiškai naujas, treniruotės sukėlė šiek tiek nerimo. Tačiau po atliktų pakeitimų ir šiek tiek pasivėžinus vėl atgavau pasitikėjimą savimi.

Sekančią dieną treniruotės ėjosi labai sklandžiai, nes jau buvau pasiruošęs varžytis. Pirmą kvalifikacinį važiavimą atlikau atsargiai, tiesiog siekdamas užsitikrinti pakankamą įvertinimą. Antru bandymu driftinau arčiau sienų ir šiek tiek įspūdingesne trajektorija. Šis važiavimas būtų buvęs „žudantis“, bet šiek tiek persistengiau. Paskutiniame posūkyje per stipriai užmečiau užpakalinę automobilio dalį ir neužteko ratų pasukamumo, kad išvengti suktumo. Gaila, tada neliko nieko kito kaip tikėtis, kad pirmojo važiavimo įvertinimo užtektų praeitį į sekantį etapą.

Kvalifikavausi keturioliktas, šis žemas rezultatas tikrai paveikė moralę. Guodė tik mintis, kad apskritai pavyko praeiti į top16 etapą.

Pirmasis varžovas poriniuose važiavimuose buvo Kelvin‘as Arreola. Kelvin‘as įspėjo, kad gali atsitrenkti į mane dar net mums neįlipus į mašinas ir iš anksto dėl to atsiprašė. Aš pirmiausia buvau persekiotojas ir bijojau per daug prie jo priartėti. Kelvin‘as pasirinko per plačią trajektoriją ir įsirėžė į sieną, tačiau sugebėjo pratęsti driftinimą iki pat finišo. Apsikeitus pozicijomis man pavyko švariai įveikti distanciją ir šiek tiek atitrūkti nuo jo.

Ketvirtfinalyje mano porininku tapo Will‘as Parsons‘as. Teko su juo pasivaržyti treniruočių metu ir įsiminiau, kad jis kiek sulėtėja pirmajame posūkyje. Nusprendžiau pradžioje pasilikti atstumo, tai leido išvengti stabdymo ir išsitiesinimo dėl per mažo greičio. Bet Will‘as nesulėtino tempo, taip kaip darydavo treniruotėse! Likusiose trasos dalyse turėjau paprakaituoti siekdamas panaikinti tą atstumą, kurį pradžioje specialiai pasidariau. Man vedant, važiavimas buvo švaresnis, tačiau teisėjai liepė viską pakartoti.

Antras bandymas man buvo proga įrodyti, kad aš kontroliavau atstumą tarp automobilių iki pirmojo posūkio. Šįkart neleidau Will‘ui atitrūkti, o apsikeitus pozicijomis nekilo jokių problemų įveikiant trasą.

Trečiajame poriniame važiavime varžiausi su Josh‘u Steele. Viskas vyko taip sklandžiai, kad viename važiavimų savo automobilio galiniu buferiu patryniau sieną, tai suteikia papildomų stiliaus taškų „:)“. Po šio važiavimo vienas mano draugų pastebėjo, kad priekinėje padangoje yra per žemas oro slėgis, tad prieš finalą turėjome paskubomis išspręsti šią problemą.

Finale susitikau su Chelsea DeNofa, 2010 metų XDC čempionu. Persekioti jį pirmoje trasos dalyje sekėsi tikrai neblogai, tačiau tada aš per daug priartėjau ir siekiant išvengti susidūrimo man teko koreguoti trajektoriją. Man pirmaujant vėl viskas buvo tvarkoje, tačiau Chelsea taip pat neatsiliko. Dar prieš teisėjams paskelbiant nugalėtoją žinojau, kad mano smulki klaidelė man kainavo pirmosios vietos.

Bendrai viską vertinu teigiamai ir džiaugiuosi gavęs progą šiek tiek apsiprasti su nauju automobiliu prieš prasidedant pagrindiniam šių metų čempionatui – Formula Drift. Smagu vairuoti daugiau galios turintį Nissan‘ą, tai suteikia galimybę dažniau naudoti stabdį ir taip palengvina trajektorijos koregavimą. Toyota Speedway trasa yra greičiausia, kurioje man teko varžytis iki šiol. Beveik visą distanciją teko įveikinėti ketvirtu bėgiu.

Sekantis renginys, kuriame varžysiuos – Formula Drift pirmasis etapas Long Beach‘e, Kalifornijoje. Šiuo metu planuoju pabaigti paruošiamuosius darbus ir atlikti šiek tiek bandymu. Sieksiu padidinti sukibimą. Šiame sezone planuoju varžytis visuose Formula Drift etapuose.

Aurimas dėkoja savo rėmėjams:
http://www.ForgedRacing.net
http://www.702Graphics.com
http://www.ClutchMasters.com
http://www.TorcoUSA.com
http://www.Dstroyr.com
http://www.GodSpeedProject.com
http://www.HotBits.org
http://www.FealSuspension.com
R Rated Motorsports
CBM Motorsports

Nepamirškite pridėti Aurimą į draugus Facebook’e ir aplankykite jo blogą:http://www.BakchisMotorsports.com.