Pirmame „IDS“ etape pasiektas naujas dalyvių rekordas!

„Hockenheimring“ trasoje susirinkusi didelė minia „street“ (angl. k. – gatvės) ir „pro“ klasių sportininkų, garantavo įspūdinga „IDS“ (angl. k. – „International Drift Series“) sezono pradžią. Viso buvo patvirtinti 56 vairuotojai ir dar keliolika anketų, deja, nebuvo patvirtintos.

Po privalomo rytinio „briefing‘o“ (angl. k. – instruktažo), prasidėjo pirmos dienos treniruočių sesija. Kaip jau įprasta, instruktažo metu buvo aiškinami saugumo kriterijai ir sąlygos, dienos tvarkaraštis ir svarbiausia, trasos konfigūracija. Pastaroji šiemet buvo ne tik greita, bet ir labai techniška, kadangi buvo paruošta trasos prieigose.

Susirinkę žiūrovai galėto pamatyti grupėmis po tris besitreniruojančius sportininkus, kas taip pat yra šio sezono naujovė. Anksčiau treniruotėse buvo toleruojami individualūs pasirodymai. Pagaliau trasoje buvo sumontuota ir apsauginė siena, specialiai užduočiai – „kiss the wall“ (angl. k. – pabučiuok sieną). Drifterių kalboje tai reiškia, kad sportininkas turi praslysti kuo arčiau sienos arba net brūkštelėti ją savo galiniu buferiu, tai suteikia aukštesnį teisėjų įvertinimą. Tiesa, saugumo sumetimais to buvo reikalaujama tik iš „pro“ dalyvių.

„Pro“ serija kasmet vis labiau priartėja prie komandinio sporto. Kai kurie dalyviai jau yra susikūrę ekipas, pavyzdžiui Harald Muller ir Michael Scherr iš „Alutec Nissan“ užtvirtindami partnerystę nufilmavo video klipą, kuris vėliau buvo transliuojamas RTL II kanalu.

Neskaitant aukščiau įvardintos komandos, į varžybas taip pat atvyko divizijos iš Šveicarijos – „Speed Industries“ ir „Drift Team Switzerland“. Tech. zonoje iškrauta jų įranga, atrodė kaip mechanikų įrankių švediškas stalas.

„Gymkhana“ karalius Oliver Harsch ir „Uniroal works“ atstovas Patrick Ritzmann, visą savaitgalį demonstravo aukštą pilotažą. Tuo tarpu Alex Graff žiūrovų dėmesį traukė su policijos automobilių ženklinimą turinčiu BMW.

„Street“ klasė startavo su 31 sportininku. Keletas jų varžėsi jau ne pirmą kartą ir nenuostabu, kad būtent pastarieji atsidurdavo rikiuotės viršuje.

Po ilgos saulėtos treniruočių dienos šeštadienį, sekančią dieną oras išliko toks pat vasariškai šiltas.

Ronny Thimmig, kuris praėjusių metų sezone demonstravo įspūdingą vairavimo lygi, nė kiek neatleido apsukų ir šiemet. Pastarasis sportininkas nesunkiai pasiekė aukščiausią įvertinimą savo klasės kvalifikacijoje, o vėliau užlipo ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio. Antras „street“ klasėje liko Dominic Laroche, kurį visą savaitgalį persekiojo technikos velniai. Markus Muller pabrėžė savo meistriškumą užsitikrindamas trečią vietą bendroje įskaitoje. Šis lenktynininkas papildė čempionato favoritų gretas.

Prieš pradedant „pro“ klasės finalinius važiavimus, susirinkusiems žiūrovams buvo surengta nedidelė pramoga – pristatytos RC modeliukų varžybos. Kas svarbiausia, skersai statomi modeliukai buvo visų 19 čempionato dalyvių tikrų automobilių replikos.

Varomi galingo elektrinio variklio, kurio galia paskirstoma visiems keturiems ratams, ir apsiauti specialiomis plastikinėmis drifto padangomis, modeliukai realizavo dar didesnį kampą, nei realius automobilius vairuojantys kolegos lenktynių trasoje. Deja pasirodymas buvo nutrauktas staiga prakiurusio dangaus.

Dėl staiga kardinaliai pasikeitusių sąlygų trasoje, ne vienas sportininkas buvo priverstas klysti. Ir dar kvalifikaciniame etape buvo pateikta tiek malonių, tiek šokiruojančių staigmenų. Šeštadienį vykusioje treniruotėje, sportininkai „statydavosi“ ketvirtu ar net penktu bėgiu.

Girdėdami savo tautiečių palaikymo šūksnius, šveicarai trasoje tiesiog darė stebuklus. Vienintelis Markus Militzer sugebėjo nutraukti svečių pergalingą žygiavimą apdovanojimų pakylos link. Tačiau pastarasis turėjo pripažinti Andrew Hirschy pranašumą ir vėliau rungtis tik dėl trečios vietos. Įveikęs Florian Zimmermann, jis užėmė paskutinę prizinę vietą.

Į didįjį finalą, vis dėl to, pateko du sportininkai iš Šveicarijos – Andrew Hirschy (Nissan S15) ir Philippe Giullod. Philippe, kuris praėjusiais metais varžėsi „street“ klasėje, šį kart turbūt turėjo geriausią savaitgalį savo karjeroje. Turbūt jis ir pats nesuprato, kaip pirmą kartą startuojant „pro“ varžybose, jam pavyko demonstruoti tokią stulbinančią formą. Pirma vieta kvalifikacijoje ir galimybė gauti pirmos vietos taurę!

Deja finalas nebuvo toks įspūdingas, kaip ankstesnės kovos. Andrew Hirschy apsisuko pirmajame važiavime ir dėl to negavo nė vieno taško. Jo priešininkas žinodamas, kad užtenka tiesiog saugiai pravažiuoti antrą važiavimą, įveikė spaudimą ir praslydo trasą be klaidų.

Visi trys prizininkai buvo apdovanoti rėmėjų įsteigtais prizais ir galimybę pasimaudyti po šampano purslais.

Džiaugsmas buvo matomas visų akyse, net ir tų, kurie stovėjo šiek tiek žemiau, nei nugalėtojas. Organizatoriai negalėjo atsistebėti tokia rekordine dalyviu gausa, bei neabejoja, kad šių metu Europos drifto serija, bus viena įspūdingiausia „IDS“ istorijoje.

Galutinė pirmo etapo rikiuotė:

1. Andrew Hirschy
2. Philippe Guillod
3. Markus Militzer
4. Florian Zimmermann
5. Alain Thomet
6. Philip Stegemann
7. Patrick Ritzmann
8. Alex Gräff
9. Tobias Welti
10. Robert Höing
11. Michael Scherr
12. Oliver Harsch
13. Dimitros Patzazis
14. Joe Hountondji
15. Christian Kögler
16. Carola Mecan