„Trust/Greddy“ grįžta į driftą su Nissan GT-R projektu

Trust-R35X-TAS2014-03„Trust/Greddy“ paskelbė sugrįžtantys į drifto sceną, o kad žodžiai nebūtų tik tuščios kalbos, pastarieji Tokijo Auto Salon parodoje pristatė savo naująjį ginklą – Nissan GT-R. Garbė vairuoti šį žvėrį teko ne kam kitam, kaip Masato Kawabata, kuris 2007 metais atstovaudamas „Greddy“ tapo D1GP čempionu.

Visgi, turbūt, daugeliui iškyla klausimas ar šis didelis, sunkus ir visus varomuosius ratus turintis automobilis yra teisingas pasirinkimas? Puikiai žinome, kad GT-R trasoje jaučiasi kaip traukinys ant bėgių, o „Trust“ sukonstruotas R35RX 2012’ais tapo „Time Attack“ metų automobiliu.

Vyrukai matyt norėjo iššūkio ir darbas ties R35X – kaip jis vadinamas – davė pirmuosius vaisius. Pagal užsakymą Kei Muira sukurtu plataus korpuso aero paketu bei anglies pluošto papildymais papuoštas Nissan‘as Tokijo Auto Salon parodoje nugalėjo geriausio 2014 metų koncepcinio automobilio kategorijoje.

Trust-R35X-TAS2014Tiek priekyje, tiek gale nauji 20 colių RAYS TE37 Ultra ratai su populiariu 6 stipinų dizainu bei apmauti „Toyo“ padangomis. Juos suktis privers 1000 AG išvystantis VR38 variklis sujungtas su „Hollinger“ sekvencine pavarų dėže ir galine važiuokle.

Net ir padėjus pavarų dėžę ir važiuoklės modifikacijas į šalį, 35’as vis dar išlieka sunkiu automobiliu. Tai reiškia, kad „lieknėjimas“ tampa prioritetu. Anglies pluošto stogas, durys ir dangčiai padeda mesti kilogramus, tačiau norint, kad Nissan‘as taptų konkurencingas D1GP čempionate, mechanikai turėjo imtis radikalesnių priemonių.

Žavimės „Trust/Greddy“ ryžtu imtis tokio sudėtingo projekto net išgirdus profesionalių sportininkų nuomones, kad „R“ tikrai nėra tas automobilis, kuris lengvai pastatomas skersas. Lieka tikėtis, kad kompanijos sugrįžimas į driftą netaps fiasko, o Masato Kawabata mes savo varžovams iššūkį kovoje dėl 2014 metų drifto karaliaus titulo.

Trust-R35X-TAS2014-01Nuotraukos: Dino Dalle Carbonare iš SPEEDHUNTERS.COM