BSDC_Vilnius_Sabine

Sabine Andriksone – „drifterė“ iš kaimyninės Latvijos

Vis labiau artėjant sekmadienio „Battery“ gatvės „drifto“ iššūkio varžyboms, nusprendėme pakalbinti vieną iš šio renginio dalyvių – vaikinams mesti iššūkį pasiryžusią Sabine Andriksone. Latvė mums papasakojo savo istoriją, kaip ji tapo šoninio slydimo sporto scenos dalimi.

Pirmoji pažintis su „driftu“

„Mano susidomėjimas šoniniu slydimu atsirado 2011 metais. Tuomet didžioji dalis mano draugų buvo priklausomi nuo „drifto“. Žiūrėdama į juos, nenustojau sau kartoti, kad vieną dieną prie slystančio automobilio vairo sėdėsiu aš pati.“ – savo pasakojimą pradėjo Sabine.

Pirmą kartą atlikti kontroliuojamą automobilio slydimą mergina pabandė šaltuoju metų laiku. Po kelių treniruočių apsnigtose aikštelėse, Sabine pradėjo jausti savo BMW E36 ir „driftinti“ sekėsi vis geriau ir geriau. Jau tada ji suprato, kad šoninis slydimas jai nebus tik pramoga. „Driftas“ latvei tapo vienu iš gyvenimo tikslų.

„Atėjus vasarai prasidėjo šoninio slydimo varžybų sezonas. Man dar nebuvo tekę „driftinti“ ant sausos kelio dangos, tad renginiuose dalyvavusių draugų prašydavau pavėžinti mane į keleivio vietoje. Galiausiai atskleidžiau jiems savo ketinimus ir vasarai einant į pabaigą sulaukiau Regnars Mozga pasiūlymo išbandyti jo varžyboms ruošta automobilį. Po neilgo paslidinėjimo „333“ trasoje buvau visiškai įsitikinusi, kad „driftas“ yra būtent tai, ko man reikia.

Finansų teko ieškoti už gimtinės ribų

„BMW 320 E36 kupė automobilį įsigijau grįžusi iš Jungtinės Karalystės. Dėl riboto biudžeto mane tenkinančio varianto paieškos užtruko apie 4 mėnesius. Galiausiai tapau paprasto, gražaus, benzininio, su mechanine pavarų dėže ir galiniai varomaisiais ratais, BMW automobilio savininke. Kodėl būtent šis modelis? Todėl, kad jis mano mėgstamiausias.“

„Deja ties automobilio įsigijimu investicijos nesibaigė. Teko pasiskolinti pinigų virinto diferencialo įsigijimui bei variklio „transplantacijai“. Donoru tapo 190 AG išvystanti M52B28 „širdis“. Baigus modifikavimo darbus nedelsiant išskubėjau į lenktynių trasą išbandyti naujų patobulinimų. Tai buvo pirmas kartas, kai sausą asfaltą raižiau jau saviškiu automobiliu.“

„Džiaugtis teko neilgai. Kadangi tai ne tas užsiėmimas, kuriame tausojama technika, BMW ėmė gesti. Vis daugiau ir daugiau investicijų reikalaujantis „žaislas“ 2013m. žiemą privertė mane vėl išvykti į Jungtinę Karalystę.“

Tikslo vedama Sabine namo grįžo tik šių metų gegužę. Automobilis jau važiuojantis ir priedo turi sportinius amortizatorius bei „OMP“ vairą. Įskaitant pakeistą variklį ir virintą diferencialą – tai vienintelės BMW E36 modifikacijos, tačiau mergina įsitikinus, jog to pakaks su vaikinais varžantis „Battery“ gatvės „drifto“ iššūkio varžybose, Vilniuje.