„DMP“ čempionate įsigalioja padangų reglamentas

Turbūt niekam ne naujiena, kad teisingas padangų pasirinkimas, tokioje sporto šakoje kaip „driftas“, gali lemti pergalę ar pralaimėjimą. Iki šiol Lenkijos „drifto“ federacija savo organizuojamose šoninio slydimo pirmenybėse nereglamentavo padangų dydžio, tačiau šiemet tai pasikeis.

Geras padangų pasirinkimas turi suteikti galimybę ne tik priversti automobilį slysti, bet tuo pačiu metu leisti jį kontroliuoti, net iš paskos sekant dideliam baltų dūmų šleifui. Dėl to maksimaliai išlengvinę savo „ginklus“, sportininkai sumontuoja labai plačias padangas ir neretai įgyja pranašumą prieš mažesnius biudžetus turinčius čempionato dalyvius.

Lenkijos „drifto“ federacija pasikonsultavusi su specialistais nusprendė įvesti padangų dydžių ribojimą, kuris turėtų ne tik sumažinti sportininkų kaštus, bet taip pat išlaikyti pusiausvyrą trasoje tarp skirtingo dydžio biudžetus turinčių dalyvių. Naujas reglamentas palieka „drifteriams“ teisę pasirinkti padangų gamintoją ir padangų modelį.

Kaip manote ar reikėtų Lietuvoje įvesti panašias taisykles?

Automobilio masė (kg) / Galinių padangų plotis
910 – 955 / 175 – 215
955 – 1000 / 205 – 225
1000 – 1045 / 215 – 235
1045 – 1090 / 225 – 245
1090 – 1135 / 235 – 255
1135 – 1180 / 245 – 265
1180 – 1225 / 255 – 275
1225 – 1270 / 265 – 285
1270 – 1315 / 275 – 295
1315 ir daugiau / 285 – 305

Daugiau informacijos: http://gt.sisco.pl/beta/archives/1017.