APŽVALGA: „Cody’s D1NZ“ 5 etapas Whangarei gatvėse

Po du metus trūkusio pasitraukimo iš Šiaurės, penktą „D1NZ Nacionalinio Driftingo Čempionato“ etapą nuspręsta sugrąžinti į Whangarei gatves. Šį kartą buvo pasirinkta nauja vieta esanti Ruakaka pramoniniame rajone, kiek piečiau nuo anksčiau minėto miesto.

Gatvės trasą sudarė du jungiamieji keliai su betono borteliais, apšvietimo stulpais ir elektros transformatoriais pakraščiuose. Greitis, kuriuo buvo slystama į pirmą 90 laipsnių posūkį, o „clipping“ taškas buvo išorinėje dalyje, siekė 120-140 km/val. Prieš pasiekdami paskutinių trijų „clipping point’ų“ sekciją (išorinio, vidinio ir vėl išorinio), sportininkai turėjo dar kartą priartėti prie bortelių išlaikydami 70 – 80 km/val. greitį.

Kelio danga buvo visiškai nauja, todėl ramybės nedavė ne tik faktas, kad sukibimo praktiškai nerasta, bet ir padangų dėvėjimosi klausimas. Ką jau kalbėti apie karts nuo karto priekyje važiuojančio automobilio pakeliamus akmenukus, kuri neretai pramušdavo priekinį stiklą ir išlėkdavo pro galinį. Visgi penktadienį vykusių treniruočių metu sportininkai greitai surado savo galimybių ribas.

Penktadienio popietę nukentėjo mažiausiai 7 ratlankiai, daugiausia jų lūžo pirmajame trasos posūkyje, kas parodė jog teisinga iniciacija – sunkiausias uždavinys.

Šeštadienio rytas prasidėjo nuo nedidelės dulksnos, o tai reiškė permainingas sąlygas trasoje. Neskaitant to, trumpo instruktažo metu, teisėjai paprašė dalyvių įveikti „clipping point’us“ ne didesniu nei pėdos atstumu. Dar daugiau sudaužytų ratlankių?

Turbūt didžiausia penkto „D1NZ“ etapo istorija – variklio gedimas Whittaker’io „Team Dilusi“ Nissan R34 automobilyje. Curt’as tuomet pirmavo bendroje čempionato įskaitoje. Žiniai greitai pasklidus boksuose, keli „Pro/Am“ klasės dalyviai nuskubėjo siūlyti naudoti vieną iš jų automobilių. Curt’o pasirinkimas apsistojo ties tądien mėgėjų varžybas laimėjusio Cam’o Vernon’o „E&H“ Nissan R32. Variklio gedimą patyręs sportininkas sugebėjo kvalifikuotis 11 vietoje, tačiau netrukus buvo eliminuotas Nico Reid’o su „Luxury Sports“ Nissan S15.

Finalą pasiekė vietinis herojus Fanga Dan Woolhouse („Castrol Edge“ Commodore) ir „Mad Mike“ Mike Whiddett su „Red Bull/Need for speed“ Mazda RX-7. Po beveik idealių abiejų sportininkų važiavimų tiek bėgant, tiek persekiojant, ilgai diskutavę teisėjai skyrė pakartojimą. Antrą kartą vydamasis oponentą Fanga Dan padarė mažą klaidą iniciacijoje, kurios Mike’as neatleido. Antrojoje trasos sekcijoje persekiodamas Dan’ą, pastarasis beveik įsirėmė į jo automobilio dureles! P.S. Kaip paaiškėjo vėliau, „MadBull’yje“ veikė tik trečia pavara.

Čempionato įskaita po 5 etapų:

Mad Mike                               419
Curt Whittaker                    392
Gaz Whiter                            380
Daniel Woolhouse              374
Cole Armstrong                  367
Darren Benjamin                360
Daynom Templeman        311.5
Andrew Redward               311
Bradley Lauder                   297.5
Sky Zhao                                275.5

Šaltinis: http://www.performancecar.co.nz/.