E. Stakaitis pradėjo darbus ties nauju projektu

Edgaras Stakaitis pardavęs BMW E30 su 4,4L V8 širdimi, naujam projektui pasirinko kitą BMW modelį – 1999 m. E46 Coupe. Apart to, kad bus ženkliai modifikuojama važiuoklė bei automobilio išorė, „drifteris“ planuoja atlikti ir variklio transplantacija. Greičiausiai bus pasirinkta „m50“ širdis.

Tačiau likus labai nedaug laiko iki 2012 „drifto“ sezono starto, su kai kuriais darbais, matyt, teks palaukti. Pavyzdžiui  kitiems metams nukelti unikalų dažymą ar ženklų variklio modifikavimą.

Naujas automobilis – mėlynas 1999 m. BMW E46 Coupe. Pirktas su defektu, nestipriai daužtas į priekį. Smūgio metu pažeistas variklio gaubtas, viena lempa, radiatorius, daugiau kaip ir viskas sveika. Kol kas uždėtas tik M paketo priekinis buferis, bet bus visa apdaila.

Šiuo metu ieškomos kitos detalės ir viskas bus surenkama į savo vietas. Po to seks salono ardymas, lankų dėjimas.

Vėliau bandysiu, kiek leidžia, išplatint kėbulą, t.y. arkas. Manau, darysiu panašiai kaip buvo padaryta ant E30’uko.

Kalbant apie važiuoklę, planuose „XYZ coil’ai“, dideli stabdžiai bei „wisefab“ šakės.

Variklis greičiausiai bus „m50“ + turbo. Dar nenusprendžiau ar lysiu į variklio vidurius, gal pradžiai tiesiog kabinsiu „sraigę“ ir „pūsiu“ kol susprogs, o tada žiūrėsim.

Beje automobilio spalva šiems metams išliks gamyklinė (aišku, jei aplamai spėsiu išvažiuoti šį sezoną), o sekantiems gali būti, jog spalvų gama bus analogiška anksčiau turėtam E30.