APŽVALGA: „D1-SL“ varžybos rytuose, „Nikko“ trasoje

Vargu ar rastume su kuo palyginti Japonijoje vykstančius mėgėjiškus „driftingo“ renginius. Tai ideali vieta fotografijos požiūriu, kadangi kiekvieną sekundę, kai automobiliai trasoje degina padangas, jūs turite galimybę padaryti nuostabių kadrų. Ką jau kalbėti apie automobilių modelių įvairovę atsižvelgiant į milžinišką dalyvių skaičių. Galbūt tik vertėtų pervadinti varžybas iš mėgėjiškų, nes sportininkų vairavimo lygis demonstruotas „Nikko“ trasoje surengtame pirmame 2012 metų „D1 Street Legal East Japan Series“ etape toli gražu nebeatitinka apibūdinimo. Galbūt prieš porą metų ir galėjome vadinti šiuos vairuotojus mėgėjais, tačiau dabar juos stebėti tikras malonumas!

„Tsuiso“ kovose atstumai tarp automobilių nė kiek nedidesni, nei pagrindinėje „D1 Grand Prix“ serijoje. Puikus to pavyzdys – Andrew Gray iš „Team Powervehicles“…

…ir Yuuji Saitou iš „Garage Yamazaki“ dvikova didžiajame finale. Šį kartą geresnis buvo Saitou, …

…bet škotas Andy jo kelią į pergalę padarė velniškai sunkiu.

Bet prieš pasineriant į „tsuiso“ kovas, pirmiausia norėčiau parodyti renginio užkulisius. „Nikko“ žiedo boksai buvo užpildyti „driftui“ paruoštais automobiliais, kuriuose, kaip įprasta, baigiamasis potėpis – akį traukiantis dažymas. Tai puikiai atsispindi šiame „Team Magician R32“ „skajuje“.

Neįtikėtina, kokius automobilių modelius kartais žmonės atsigabena į „drifto“ varžybas Japonijoje! Šis raudonas „Red K“ Nissan Stagea, rodos, visiškai netinkamas pasirinkimas „driftcar’ui“, tačiau kaip rodo praktika, japonai tiesiog dievina statyti skersą šiais dideliais universalais!

Taip pat šioje SR ir 1JZ „jūroje“ malonu pamatyti vieną ar kitą rotorių.

Renginio neaplenkė ir Takamiya-san iš „Team Magician“, kuris į pirmą „D1-SL“ etapą atsivežė triukšmingą ir retkarčiais ugnį spjaudantį JZX110.

Vienas šalia kito stovintys „Team win’s and Trick Guilty“ komandos S15’ukai. S klasės važiuoklė ir toliau išlieka populiariausiu pasirinkimu labiau pažengusių pilotų tarpe, …

…na ir mėgėjų taip pat. Šios „Team Green“ Silvia vairuotojas, kaip ir kiti 28 pilotai, šiandien bandė pasiekti pakankamą rezultatą „D1-SL“ licencijai gauti.

Žiū į šį „R&T Factory“ MZ21 Toyota Soarer’į. Tai buvo vienas kiečiausių automobilių pasirodžiusių šiandien.

Ir kas gi per varžybos be veiksmo trasoje!

„Nikko“, turbūt, viena geriausių „drifto“ trasų Japonijoje…

…turinti tiek techniškų, tiek pakankamai greitų iššūkių sportininkams…

…ypač, kai kalba eina apie pirmą teisėjų vertinamą posūkį, kuriame neretai automobiliai užmetami neįtikėtinai dideliu greičiu, o pasiekę, dabar jau išasfaltuotą, saugos zoną, dėl staigaus trasos aukščio pokyčio, priekinį ratą mestesli į orą.

Rato ore maivymasis!

75 dalyviai buvo išskirstyti į penkias grupes, trys iš kurių varžėsi pagrindinėse varžybose, o likusios dvi kovojo dėl D1 licencijų.

Didžioji ryto dalis buvo skirta treniruotėms…

…vėliau sportininkai paeiliui buvo kviečiami trims kvalifikaciniams važiavimams. Geriausieji pateko į tolimesnį varžybų etapą – geriausių šešioliktuką. Beje, aukščiau pateiktoje nuotraukoje įamžintas Tarumi-san bandantis perkopti kvalifikacinį barjerą.

Sekančiame straipsnyje, kuris turėtų pasirodyti visai neužilgo, Dino Dalle Carbonare pateiks pilną varžybų apžvalgą, o tuo pačiu ir gausybę kadrų su šonu slystančiais automobiliais. Be to, galite tikėtis ir neprastos darbalaukio fonų kolekcijos.

Nuotraukos: Dino Dalle Carbonare, Speedhunters.com.
Originalus straipsnis (anglų k.) – http://speedhunters.com/archive/2012/04/01/event-gt-gt-d1-sl-east-nikko-preview.aspx.