APŽVALGA: “D1-SL” varžybos rytuose, “Nikko”

Kaip jau minėjome ankstesnėje dalyje (APŽVALGA: “D1-SL” varžybos rytuose, “Nikko” trasoje), visi 46 pagrindinių varžybų dalyviai turėjo po tris kvalifikacinius važiavimus, kuriais Koguchi ir kitiems teisėjams turėjo įrodyti, jog yra verti vietos geriausiųjų šešioliktuke.

Tie, kurie peršoko atrankinį barjerą, su nerimu laukė sekančios varžybų dalies – „tsuiso“ kovų. Nedidelė pertraukėlė patikrinti automobiliams, užsidėti naujus padangų komplektus bei sureguliuoti oro slėgį, o tada atgal prie starto linijos  ir laukti savo eilės stoti į kovą prieš paskirtą oponentą.

Prieš kovų pradžią visi dalyviai buvo pristatyti susirinkusiems žiūrovams. Aukščiau esančioje nuotraukoje – pro teisėjus važiuojantis Andrew Gray, tuo tarpu pro keleivio durelių langą išlindęs pats Naoto Suenaga!

Pirmieji porinius važiavimus atliko Kenichi Takahashi su žaliu „Ken Works“ JZX100 ir Nobuhisa Sone su „Sone Auto“ S15. Sone susidorojo su savo varžovu bei pateko į geriausių aštuntuką.

Andrew Gray top16 raunde teko varžytis prieš Norio Saitou. Šių dviejų važiavimų metu Andy ne tik sugebėjo pabėgti persekiotojo su raudono S13, …

…bet ir prisiklijuoti prie jo galo, kai pačiam teko sekti varžovą.

Štai Ootani už „Evolex Link“ S15 vairo bandantis susitvarkyti su geltono S14 vairuotoju. Turime pripažinti, kad Ootani sunkiai sekėsi su iniciacija į pirmą posūkį, …

…tačiau vėliau jis pademonstravo puikius vairavimo įgūdžius besivejant oponentą ir bėgant nuo jo.

Galbūt Yuuji Saitou ir neturi galingiausio automobilio „D1-SL“ serijoje, bet skaičiukų trūkumą po dabartinio 380 AG S15 variklio gaubtu jis kompensuoja aštriu vairavimo stiliumi. Būtent tai Yuuji pademonstravo kovoje prieš Hamakawa’os S13. Saitou nesustojo patekęs į geriausiųjų aštuntuką, kur įveikė Kawamura su PS13, o dar vėliau susidorojo su Kawashima bei jo „Makeover“ 180SX ir užsitikrino vietą finale.

Andrew Gary kelias į finalą buvo kur kas sunkesnis, kadangi pastarajam teko susitvarkyti su kvalifikacijos nugalėtojo metu iššūkiu. Iš D1 GP pilotų, Koguchi ir Takayama, sudarytai teisėjų komisijai buvo sunku priimti sprendimą kuris sportininkas, ar Andy, ar Sone, yra vertesnis pergalės, todėl paprašė jų pakartoti važiavimus. Deja tai nė kiek nesupaprastino užduoties, tad teisėjai paskelbė „sudden death“. Po iš viso atliktų šešių važiavimų teisėjai į kitą raundą praleido Andrew, …

…kur jo laukė kitas iššūkis – Ootani. Aukščiau esančioje nuotraukoje galite matyti, kaip Andy aiškina varžovui kas yra „slydimas arti“.

Galiausiai buvo pasiektas pirmo „D1-SL“ etapo finalas. Tiek Gray, tiek Saitou važiavo ties savo galimybių riba, dėl to teisėjai vėl paprašė „one more time’o“.

Dar bėgėjantis į pirmą posūkį, Andy netyčia kliudė savo oponento automobilio galą. Saitou nusprendė, kad tai taisyklių pažeidimas ir pateikė teisėjams protestą.

Visgi teisėjai norėjo, kad tai, kas buvo pradėta trasoje, joje ir pasibaigtų – antrą kaštą buvo paskelbtas „sudden death“ važiavimas. Jo metu Saitou įgijo nedidelę persvarą prieš savo varžovą ir to pakako, kad taptų varžybų nugalėtoju.

Andy liko patenkintas antrąja vieta ir su nekantrumu laukia sekančio etapo garsiojoje „Ebisu“ trasoje. Varžybos vyks gegužės mėnesį.

Nuotraukos: Dino Dalle Carbonare, Speedhunters.com.
Originalus straipsnis (anglų k.) – http://speedhunters.com/archive/2012/04/03/d1-sl-east-nikko-gt-gt-pt-2.aspx.