2010 m. „Formulės DRIFT“ spaudos diena

Kasmet „Formulė DRIFT“ dalyvauja „Long Beach’o Toyota Grand Prix“ spaudos dienoje. Šio renginio metu čempionato dalyviai gauna progą išbandyti organizatorių paruošta trasą dar prieš prasidedant pagrindinėms varžyboms. Keliems atrinktiems spaudos atstovams tai taip pat didi diena, kadangi pastariesiems bent kartą gyvenime suteikiama proga pajusti kas yra „drifting’as“ sėdint šalia vairuotojo.

Norint suteikti šiek tiek aitrumo, organizuojamos PRO garsenybių lenktynių treniruotės. Šiais metais jose varžysis tokios žvaigždės, kaip Christianas Slateris, Adrianas Brodys, Brianas A. Greenas, Adam Carolla ir Tony Hawkas. Jų oponentais tapo profesionalūs lenktynininkai Tanneris Foustas, Steve’as Millenas, bei Keanu Reevesas (pastarasis nėra profesionalus sportininkas, tačiau jis laimėjo praėjusiais metais).

Pirmasis Matto Powerso pasirodymas su naujuoju „Nissan S15“.

Kenas Gushi taip pat pademonstravo naują savo „Scion tC“ dizainą. Šiemet automobilis bus raudonas su dideliu juodu „X“ einančiu beveik per visą kėbulą. Sunku nepastebėti milžiniško „Scion Racing“ logotipo ant durų. Kalbant apie jo vidų, buvo išimtas praėjusiais metais naudotas variklis, kuris kėlė labai daug problemų. Dabar ratus suks gamyklinis „Scion“.

Kyle Mohan’o „Mazda RX-8“ pasiruošta „Long Beach’o“ varžyboms. Pasirinkta violetinė spalva jo automobiliui tikrai tinka. Neskaitant to, kad Kyle degins „Nexen“ padangas, šiemet jis turi pakankamai stiprų užnugarį – „Genius Tools“ ir energetinių gėrimų gamintoją „Spider Energy Dring“.

2010 metų „Formulės DRIFT“ taisyklėse paminėtos stabdžių lemputės ant automobilio priekio, Keno Gushi dėka, pagaliau tapo aišku kaip tau turėtų atrodyti. Ant stogo, priekinėje automobilio dalyje, primontuojama LED lempučių juostelė, kuri įsižiebia vos vairuotojas nuspaudžia stabdžius. Ši nauja taisyklė leis teisėjams priimti tikslesnius sprendimus diskutuotinose situacijose. Kaip pavyzdį galima paimti praėjusius metus, kai Ryan’as pašoko su savo automobiliu į orą, užkabinęs staiga specialiai stabdį nuspaudusį Ueo.

Didelio dėmesio sulaukęs Michaelis Essa, kuris vienintelis turi europietišką automobilį šiame sezone, jau paragavo iš padangų pastatyto atitvaro. Prieš tai atlikęs keletą sėkmingų važiavimų, pilotas nusprendė išspausti maksimumą ir viename iš posūkių paėmė per plačią trajektoriją, ko pasekoje užkabino iš padangų pagamintą atitvarą.

Dar vienos „Mazdos RX-8“ vairuotojas Joon Maengas, taip pat nusprendė negaišti ir išjudinti visus to rotorinio variklio arkliukus. Jo smūgis su apsaugine siena buvo skausmingesnis, iš automobilio galo praktiškai nieko nebeliko.