„JDM All-Stars“ A. Stankevičiaus akimis

Kadangi šeštadienį buvo mano gimtadienis, į Mančesterį nuvykau tik sekančia diena. Gaila, nes manau, kad šeštadienį, treniruočių metu, būčiau įsiprašęs pas koki nors vairuotoją į automobilį.

Sekmadienį atvažiavom jau gerokai pavėlavę. Deja, neteko pamatyti važiuojančiu nei „DW S15“ nei „R32“. Žinoma, skųstis negaliu, nes ir be jų buvo į ką paspoksot.

Pats renginys tikrai ne blogas. Tik priartėjus prie renginio vietos, iš visų pusių pradėjo lysti visokie „skyline’ai“ ir „supros“. Aš aišku puoliau visus juos fotografuot, bet, kaip paaiškėjo vėliau, tai buvo niekai palyginus su tuo, ką pamačiau gavęs oranžinę apyrankę.

Atmosfera panaši kaip būdavo Kaune, Urme. Turbūt dėl to, kad abu renginiai vyksta „parkinguose“, o ne trasose.

Atstovėjus milžinišką eilę, ir tik įėjus, aišku, bėgau į kitą eilę, prie WC. Vėliau akį, tiksliau ausį, patraukė baltas „S14“, kuriame garsiai grojo „DUB-STEP’as“. Manau, jis („S14“) buvo kokios nors „aparatūrininkų šaraškės democar’as“, nesigilinau. OK, einam toliau. Aplink tiek visko, nežinau į kurią pusę eit! Viena šalia kitos stovi mašinos, kurias matydavau tik paveiksliukuose. „DriftWorks“ palapinė, „JAPSPEED“ ir t.t., jaučiausi kaip naršydamas internete, tik su 3D akiniais! Labai patiko tai, kad žiūrovams galima buvo vaikščiot po dalyvių „parkingą“. Pasigirdus visokių „JZ“ ir „RB“ riaumojimams ir „šaudymams“ nuskubėjau prie trasos.

Trasa palyginus nemaža, turint galvoje, kad tai yra aikštelė. Greitis pirmame posūkyje būdavo apie 60 – 70 myliu (100 – 110 km).

Asmeniškai man labai patiko kaip važiavo „supra“, kuri užėmė antrą vietą. Greitis atrodydavo didžiausias, o „putų“ neabejotinai – daugiausia. Tiesą sakant buvau tikras, kad būtent ji ir laimės. Visgi teisėjai balsus skyrė baltam „R33“ „skyline’ui“. Jam pergalę atnešė jo sugebėjimas priartėt prie sienos, kaip niekas kitas.

Labai gerai važiavo ir Danas Chapmanas su „PS13“, kartais atrodė, kad jau tikrai atsitrenks į sieną, bet ne, žino ką daro „:)“.

Ypač sužavėjo „drifterių bolidai“. Šitaip paruoštų automobilių dar nesu matęs. Dugnai, varikliu skyriai – viskas perdaryta. 6 cilindru variklis sukištas taip giliai, kad matosi „max“ 4. Sėdynės ir vairai atitraukti atgal. Žinoma visi stiklai plastikiniai, kėbulo detalės iš stiklo audinio ir anglies pluošto. Kėbulai išplatinti NESVEIKAI, o ratai vis tiek arkose netelpa. Žodžiu, tikrai sunku viską atpasakot.

Labai norėjau pamatyt „ROCKET BUNNY SIL80“, kadangi stebėjau jo „gimimą“ nuo pat pradžių ir net svarstau sudėt tokį „bodykit’ą“ ant savo „S13“. Taip pat įdomu buvo pačiupinėt ir „RX7 FD“ su rotoriniais turbo varikliais, ir „Chaserius“, jų „carbon’inius spoilerius“, kurie tikrąja tų žodžių prasme „stovi“ aukščiau už stogą ir yra platesni už pačią masiną.

Norėtųsi pamatyt visus tuos „drifterius“ tikroj trasoj, kurioj greitis pirmam posūkyje būtu 100 – 110 mylių (160 – 180 km). Manau, būtu kur kas daugiau adrenalino :)

Apibendrinant viską, mašinos stipriai, stipriai pranoko mano lūkesčius. Trasos tikėjausi greitesnės. Prieš pat pirma posūkį buvo šioks toks tramplinas, per kurį, kai kurie vairuotojai, net visiškai, keturiais ratais, pašokdavo į orą. Visa tai atrodė tikrai įspūdingai. Ne ką mažiau įspūdingi buvo ir „UK FMX“, bei „EXTREEM monster truck’o“ pasirodymai, bet su emocijom, kurias sukėlė už kelių metrų, prie pat sienos pračiuožiantys „apsiputoje“ ir šaudantys „drifteriai“, nėra ką lyginti. Renginys tikrai vertas dėmesio ir sekantį kartą, 100%, vėl bandysiu pakliūt į jį.