APŽVALGA: „D1GP“ Odaiba – čempionų varžybos

Jei pagrindinių varžybų dieną trasa buvo kiaurai permirkusi, tai sekmadienis Odaiboje negalėjo būti dar labiau saulėtas. Čempionų varžybų esmė – galimybė užsienio sportininkams įrodyti ko yra verti kovojant prieš geriausius D1 pilotus, na ir žinoma padžiuginti susirinkusią žiūrovų minią įspūdingu „driftu“.

Jokių kvalifikacijų čia nėra, pirmuose aštuoniose poriniuose važiavimuose užsieniečiais stoja prieš antro aštuntuko „D1GP“ profesionalus. Važiavimų nugalėtojai patenka į antrą varžybų dalį, kur jų jau laukia Japonijos Top8 pilotai. Toliau viskas vyksta jau įprastu formatu, turnyrinis medis ir t.t.

Penktadienį „Mad Mike“ nepraėjo kvalifikacijos, nes nesuprato kokia trajektorija reikia įveikti trasą, tad su nekantrumu laukė galimybės parodyti savo naujojo „JapBull“ galimybes. Šis automobilis nėra toks galingas, kaip originalas Australijoje, bet net su Odaiboje galiojančiu griežtu garso apribojimu, „TCP Magic“ kūrinys skamba nuostabiai!

Diena prasidėjo įprastu dalyvių pristatymu. Štai „Team Orange“ narys  Suenaga bei jo Evo X. Fone matosi, koks nuostabus oras tądien lepino čia susirinkusius.

Prie veiksmo trasoje sugrįšime vėliau, o kol kas pažiūrėkite ką buvo galima rasti užkulisiuose. Šis piktas R35RX po priekiniu gaubtu slepia 1200 AG. Raudono chromo spalva puikiai išryškina visas Ben Sopra aero komponentų detales.

Štai dar vienas automobilis, kurio su nekantrumu laukė Odaiboje. Daugelis nustebo sužinoję, kad „drift“ Samurajus nebenaudos savojo FC, o persės prie kažko visiškai skirtingo. Vairuotojui gan sunkiai sekėsi penktadienio treniruotėse ir kvalifikacijoje, tad likusią savaitgalio dalį Mustangas praleido prie „Toyo Tires“ reklaminio tento. Visi šie nauji automobiliai „D1GP“ suteikia tos įvairovės, kurios trūko pastaruosius kelis sezonus.

Teks patikėti fotografo žodžiu, kuris teigia, kad gyvai Mike’o Whiddett’o „Bulius“ atrodo dar grėsmingiau. Platus „TCP Magic“ aero „bodykit’as“ FD linijoms suteikia šiuolaikiškumo jausmą.

Visgi dar įdomesni dalykai slepiasi po variklio gaubtu. Tai, kad kūrėjams pavyko padaryti 4 rotorių variklį tokį kompaktišką ir patalpinti jį taip žemai, galima vadinti meno šedevru.

Jei mėgstate didelius ir galingus automobilius, šis Kunny’s Do-Luck „patunint’as“ MarkX būtent toks. Šis žvėris taip lengvai „uždega“ ratus, kad vos nuspaudus akceleratorių po akimirkos jis dingsta savo paties dūmuose!

Ne, tai ne naujas Suenaga’os šalmas. Pietų pertraukos metu sportininkas kartu su likusiais „Team Orange“ komandos draugais surengė nedidelį „drift show“.

Visiškai neaišku kas ir kodėl „pit’uose“ vaikščiojo užsidėjęs Darth Vader ir Storm Troopers kostiumus. Geriausia nieko neklausinėti, nes Japonijoje pilna tokių, atrodytų atsitiktinių, dalykų.

Veiksmas trasoje prasidėjo nuo Federico Sceriffo ir Ueno akistatos. Beveik 1000 AG iš 2JZ variklio išspaudžiantis BMW suteikė Ueno pranašumą iniciacijoje, tačiau ilgai netrukus Federico už vikrios Imprezos vairo pasivijo oponentą. Nors italui ir pavyko sumažinti atsilikimą, teisėjų balsai atiteko Ueno.

Jake Jokes planai atstovauti „Team Orange“ pirmame „D1GP“ etape tapo realybe. Sekmadienio čempionų varžyboseų pirmame etape australui teko stoti prieš Tokita su, taip pat 2JZ varomu, „Bee-R Zero Crown“. Japonas svečiui buvo per stiprus varžovas.

Kim Sang Jin su žaliu Hyundai Genesis Coupe puikiai susitvarkė su užduotimis persekiodamas Orido, bet ir vėl teisėjams labiau patiko tautiečio su GT86 vairavimas.

„MadBull“ skleidžiamas 4 rotorių klyksmas buvo girdimas dar prieš jam įslystant į trasą. Vargu ar galima šį garsą sumaišyti su kuo nors kitu!

Pradžioje Mike’ui puikiai sekėsi persekioti Tezuka. Beveik visą distanciją pastarajam pavyko išlaikyti minimalų atstumą iki geltono R34, tačiau trasos pabaigoje įvyko nedidelis kontaktas. Rezultate Tezuka prarado automobilio kontrolė ir rėžėsi į apsauginę tvorą. Kaip matote nuotraukoje, Nissan’o priekinis ratas beveik nuplyšo, nes smūgio metu sulūžo priekinis amortizatorius.

Išvažiuojant iš paskutinio posūkio „MadMike“ buvo „prilipęs“ prie savo varžovo, kai staiga Tezuka išsitiesino. Australas neturėjo galimybės taip greitai sulėtėti, tad neišvengė kontakto su prieki važiuojančiu Nissan R34 GT-R. Mike’as laimėjo šią kovą, tačiau vėliau teisėjai jį diskvalifikavo.

Visumoje tik Oat iš Tailando ir Atsu iš Taivano sugebėjo įveikti japonus konkurentus ir prasibrauti į geriausiųjų šešioliktuką. Antras čempionų varžybų etapas startavo akistata tarp Kamakubos ir Tokitos. Štai ką galima pavadinti artima kova!

Kamakuba su savo Laurel buvo negailestingas!

Vargu ar matant tarpusavyje besirungiančius vienus geriausių Japonijos „drifterių“ galima pasakyti, kad kovos buvo neįdomios. Na bent jau to negalima pasakyti, kai trasoje Taniguchi ir Orido. Max Orido GT86 veikė tiesiog tobulai, tad pastarasis sugebėjo išplėšti pergalę.

Sportininkams iš užsienio atsibodo sėdėti boksuose, tad pastarieji surengė savo mini turnyrą. Keturi geriausi svečiai „drifteriai“ nusprendė pasivaržyti tarpusavyje ir išsiaiškinti, kuris kiečiausias. Aukščiau esančioje nuotraukoje Federico Sceriffo ir, o už anksčiau pačio Saito vairuoto JZX90 Cresta vairo tailandietis Non. Puiki kova, kurios nugalėtoju tapo italas.

Kitas į finalą pateko Jake Jones. Sportininkas važiavo geresne trajektorija, nei jo varžovas James Tang iš Honkongo.

Negalima nepagirti abiejų „Team Orange“ Impreza’ų vairuotojų, kurie atvyko į svetimą šalį, sėdo į skolintus automobilius ir nepažįstamoje trasoje pademonstravo įspūdingą „tsuiso“ kovą. Geriausiu užsieniečiu „drifteriu“ buvo pripažintas italas Federico.

Vėliau vėl buvo grįžta prie esminio sekmadienio renginio – čempionų varžybų. Atsu iš Taivano dėjo visas pastangas, kad neatsilikti nuo priekyje važiuojančio Orido. Bet tokia įtampa tvyrojo ne ilgai. Puikiai visą savaitgalį veikusio GT86 širdis neatlaikė.

Japonas pažadėjo sutaisyti automobilį iki sekančio „D1GP“ etapo Suzukoje.

Liko apžvelgti geriausią tos dienos kovą, o gal turėtume sakyti tris kovas, kadangi teisėjai nesiliovė prašyti Kamakubo’s ir Sakuma’os pakartoti važiavimus. Galiau teisėjai išžvelgė minimalų Sakuma’os pranašumą ir apdovanojo jį vieta pusfinalyje.

Turnyrinė lentelė išvedė, kad sekančiu jo oponentu tapo komandos draugas Kawabata. Visgi Kawabatai, kuris treniruočių metu sudaužė savo Nissan’ą, šis savaitgalis buvo pakankamai prastas. Sakuma be didesnio vargo prasibrovė į finalą.

Kaip ir šeštadienio „D1GP“ varžybose, į kovą dėl pirmos vietos stojo Koguchi-san. Panašu, kad Koguchi surado idealų sau automobilį, nes jo vairuotas Auto Produce Boss S15 buvo visai kitoje klasėje…

Dino Dalle Carbonare nuotraukos.
Originalus tekstas (anglų k.) – http://www.speedhunters.com/2012/04/d1gp-odaiba-2012-the-champions/.