Drifter.lt: “King of Europe” E1. 2 dalis – treniruotės ir kvalifikacija

Giedriaus Matulaičio nuotrauka

Aprašę kelionės į „King of Europe“ čempionato etapą Poznanėje, Lenkijoje detales, „drifter.lt“ ėmėsi antros pasakojimo dalies – treniruočių ir kvalifikacijos.

Tiesa, išsiaiškinome ir kaip teisėjai vertins kvalifikacinius važiavimus, ir likome nustebinti, jog 90% taškų (t.y. už greitį, už kampą ir už trajektoriją) duoda jų pačių sukurta elektroninė sistema, … Ir tik likusius 10% kvalifikacinių taškų duoda teisėjai (t.y. taškai už įspūdį).

„Drifter.lt“ pateiktame pasakojime aprašoma treniruočių tvarka, „KoE“ naudojamos kvalifikacinių važiavimų vertinimo elektroninės sistemos („driftbox“) trūkumai bei bendri dalykai, ties kuriais dar vertėtų padirbėti. Taip pat, kokios pramogos buvo siūlomos dalyviams, spaudos atstovams ir svečiams

Giedriaus Matulaičio nuotrauka
koe rd1

„Porinių važiavimų treniruotėje visai nebuvo, tą pirmąją dieną uždraudė daryti Kingo f Europe organizatoriai (kodėl jie sugalvojo, kad to daryti negalima, nežinome :) ). Tiesa, pasiaiškinome ir kaip teisėjai vertins kvalifikacinius važiavimus, ir likome nustebinti, jog 90% taškų (t.y. už greitį, už kampą ir už trajektoriją) duoda jų pačių sukurta elektroninė sistema, kurios duomenis (rankiniu būdu) suvedus į sistemą :), sistema lygindama visų važiavimus paskaičiuoja pati (sistemą matyt galima vadinti DriftBox atitikmeniu, tik ji mums pasirodė neišdirbta iki galo, prie jos dar reikėtų nemažai padirbėti). Ir tik likusius 10% kvalifikacinių taškų duoda teisėjai (t.y. taškai už įspūdį). Dar keli nustebinę niuansai, tai jog trasoje (palei asfalto kraštus) pridėjo po tris į aukštį sukabintas padangas. Užkabinus šias padangas priekiu ar galu pažiro ne vieno automobilio detalės.“

Pilną straipsnį skaitykite “drifter.lt” svetainėje – http://drifter.lt/node/713.