MadeInLT: Edgaro projektas – BMW E30 4.4l V8 M’Tech2

Pradedame naują straipsnių seriją – Made In LT. Žiemos sezone visi sportininkai užsidarė savo garažuose ir pradėjo pasiruošimus naujam drifto sezonui. Šioje dalyke mūsų akiratyje Edgaras su savo BMW E30 4,4l V8 M’Tech2 projektėliu.

Galbūt pradėkime nuo pažinties su mūsų herojumi:

Aš Edgaras a.k.a EdgaBMW, man 28 metai, gimęs ir gyvenu Kaune.

BMW mane žavėjo nuo pat jaunystės ir praktiškai visi mano turėti automobiliai buvo būtent šios markės – fanas iki kaulų smegenų.

Varžybomis susidomėjau kai susidėjau su BMWFAN‘ais. Tai įvyko maždaug prieš 5 metus, galbūt kai kuriems daugiau pasakytų toks apibūdinimas – tuomet URMO miestelyje drifto ir drago varžybas buvo rengiamos Azagio iniciatyva. Ne, iš karto nesėdau prie vairo, pradžioje buvau tik žiūrovas, bet laikui bėgant driftas „užkabino“.

2008 m.vasara buvo nupirktas baltas E30 316i, kurio tobulinimo istoriją ir skaitysite.

Suskaldykime automobilio ruošimą į tris dalis, pirmoji – jo įsigijimas ir ardymas, antroji – paruošimas, naujų dalių pritaikymas, trečioji – surinkimas.

Taigi projektas prasidėjo nuo automobilio įsigijimo.

Toliau sekė ardymas, pažeistų vietų suvirinimas ir smalos šalinimas.
Štai čia baigiasi pirmasis ruošimo etapas. Prasideda antrasis.

Sutvarkytas kėbulas buvo nudažytas balta spalva, o skersai M klasės trispalvė – žydra, mėlyna, raudona. Įvertinkit padangas, su kuriomis bus driftinama.

Nupirkta nauja širdis – 4,4 litro variklis, kuris be jokių modifikacijų išvysto 286 AG ir 420 nm.

Priekyje sudėti BMW E36 koilai, buvo dar kažkokia smulkmena… pamiršau.. Ai, nupjautas priekis.

Nors variklis ir įdėtas, tačiau tai tik atliekami matavimai.

Gale sudėtos „Compact’o“ šakės, tiltas su floroplasto salenblokais, armuotos stabdžių šlangutės, nauji vamzdeliai.

Išcentruotas variklis.

Perdarytas M30 vienos masės smagratis ir pritaikytas V8 varikliui.

Nors ir sunkiai matosi, užmauti išmetimo kolektoriai.

Padarytas išmetimas. Antrojo etapo pabaiga, pradedam surinkinėjimą.

Matosi aprinkti šonas. Pasukamumas kol kas dar nėra labai didelis.

Padirbėta ties automobilio galu. Spoileris ir lempos jau vietoje.

Surinkinėjimo darbai tęsiami automobilio priekyje.

Salonas: įdėta panelė, vairas, davikliai.

Pereinama prie važiuoklės: sudėti 325mm stabdžių diskai su suportais.

Buvo nuspręsta jog galinė automobilio dalis turi būti platesnė, ko pasekoje teko išpūsti sparnus.

Tada sudėti M’Tech šonai ir rezultatas štai toks. Po patobulinimų reikėjo dar kartą perdažyti kėbulą.

Vėl baltas, su M trispalve.

Ratlankiams taip pat teko dažų, pastarieji tikrai gerai atrodo nudažyti aukso spalva.

Pilnai surinktas automobilis.

Kad ir kaip gražiai atrodo šis driftui skirtas žvėris, jam dar reikės daug ką perdaryti. Užtikrinti saugumui bus dedami lankai, perdaroma priekinė važiuoklė ir pan. Visgi iš aukščiau esančių nuotraukų galite susidaryti bendrą vaizdą.

Su nekantrumu laukiame automobilio bandymų!

One thought on “MadeInLT: Edgaro projektas – BMW E30 4.4l V8 M’Tech2”

Komentavimo galimybė išjungta.