Susipažinkite su jauniausiu Lietuvos šonaslydininku

 

Nors mūsų pašnekovas, kol kas, negali pasigirti didelėm pergalėm ar trofėjais, vienas dalykas jį tikrai išskiria iš minios.
Arnui Orechovui yra vos penkiolika metų ir jis skaitosi jauniausiu „drifter‘iu“ Lietuvoje!

Gėda, bet apie gegužės 24d. Kaune gimusį sportininką žinojome tik, kad jis vairuoja „Nissan‘ą“, mokosi Milikonių vidurinėje mokykloje, kurioje, beje, jam puikiai sekasi ir užaugęs niekada svajojo tapti kosmonautu. Siekdami ištaisyti esamą padėtį pakalbinome Arną ir gauta informacija dalinamės su jumis.

Turbūt mokykloje jau nėra ne vieno, kuris nežinotu, kad A. Orechovas yra būsimas Lietuvos „drifto karalius“? Ar sulauki palaikymo?

Labiau atvirkščiai. Dauguma bendraklasių net nežino kas yra „drifting‘as“. Ką jau kalbėti apie jų palaikymą…

Kada pradėjai domėtis automobiliais ir auto sportu?

Automobiliai ir jų sportas mane sudomino su lyg 2009 „drifto“ čempionato pabaiga, kai K. Petronis tapo „DK“. Man labai patiko jo mašina, tuomet net nežinojau kaip ji vadinasi, ir tai paskatino žingsnis po žingsnio gilintis į „drift‘ą“ ir automobilius…

Kas paskatino sėsti už vairo, o ne tiesiog stebėti kitus iš žiūrovo pozicijos? Kokie buvo pirmieji žingsniai?

Žiemą mano tėtis mėgdavo truktelti priekiniais ratai varomų automobilių rankinį stabdį ir taip priversti juos slysti šonu. Galbūt tai kažkaip perėjo ir man.

2010 metų pavasarį tėtis nupirko „Nissan 200SX S13“. Tai buvo visiškai standartinės komplektacijos automobilis. Su tiesioginiu išmetimu ir t.t. Maždaug po mėnesio pradėjome ruoštis treniruotėms, kurios tuo metu dar buvo rengiamos Taikos pr. esančioje aikštelėje. Šiek tiek padidinome ratų išsukimą, užblokavome reduktorių ir į trasą!

Arnas prisipažino, neturint jokio supratimo kaip reikia priversti automobilį slysti šonu, pirmosios treniruotės buvo labai sunkios. Visgi sunkaus darbo ir didelio atsidavimo dėka sportininkas patobulėjo ir prireikė naujo ginklo:

Šių metu pavasarį nupirkom kitą tokio pat modelio, tik labiau modifikuotą, „Nissan‘ą“. Šis jau turėjo „S14’o“ turbiną, sportines sėdynes, sportinį vairą, diržus, „išrengtą“ saloną, „S14’o“ šakes… Tuo pačiu pasikeitė praktikavimosi vieta ir lygis. Pradėjau važinėti Kačerginės „Nemuno žiede“, „NP Team“ rengiamose treniruotėse bei dalyvauti varžybose.


Gyčio Pečiulio nuotrauka

Kurios varžybos tau buvo įsimintiniausios?

Geriausiai prisimenu šių metų „DDČ“ etapą „URME“. Ne vien dėl to, kad tai buvo mano pirmos „oficialios“ varžybos, bet ir dėl velniškai arti esančių blokų! Trasa buvo puiki, iš automobilio spaudžiau viską ir, svarbiausia, nepatyriau jokių incidentų! Tose varžybos iš 34 dalyvių užėmiau 19 vietą.

Paklaustas kokį rezultatą svajoją pasiekti Arnas, pastarasis liko kuklus ir atsakė norįs tapti Lietuvos „drifto karaliumi“. Tikėkimės, perspektyvus jaunuolis tik tuo neapsistos.

2 thoughts on “Susipažinkite su jauniausiu Lietuvos šonaslydininku”

  1. As galvoju atsirastu geresniu uz ji tikrai, jei butu tokios salygos visiem, kaip jam suteikiamos, bet aisku, kai nedaugelis sau tai gali leisti tai saunu, kad tuom uzsijima, ir progresuoja ;) thumbs up

Komentavimo galimybė išjungta.