RDS: Pirmos dienos apžvalga – treniruotės, kvalfikacija

Antram „Megafon“ Rusijos drifto serijos etapui sportininkai atvyko ir vieną naujausių Rusijos žiedų – „Kazan Ring“, kurį, beje, suprojektavo garsus lenktyninių trasų architektas Hermanas Tilke. Žiedas pastatytas kalnuotoje vietovėje neretai vadinamas „kanjonu“.

Varžyboms organizatoriai parinko trasos vietą, kurioje starto ir finišo aukščio skirtumas siekia daugiau nei 25 metrus, o savo konfigūracija ji primena įžymųjį „Laguna’os Seca’os“ „spiralės“ posūkį!

Parinktoje trasoje pati sudėtingiausia vieta – iniciacija į pirmąjį posūkį. Bėgėdamiesi sportininkai kylą į kalną, o toje atkarpoje, kur automobilis pradeda slysti šonu, prasideda staigus nuolydis. Sudėtingumas tame, kad už vairo sėdintis sportininkas bėgėdamasis prieš save mato tik dangų, o maždaug 140 km./val. greičiu atlėkus į kalvos viršūnę, tik tada atsidengia tolimesnė perspektyva: posūkis, jo plotis ir automobilio padėtis jame„, – apie trasos privalumus pasakojo varžybų organizatorius Aleksandras Smoleras.

Būtent toje vietoje, apie kurią pasakojo A. Smoleras, buvo tikimasi didžiausio skaičiaus sportininkų klaidų. Treniruotės parodė, jog nuogąstaujama buvo ne be reikalo. Visa laimė, kad H. Tilkės planuose įtraukta saugos zona buvo pakankamai plati, kad išvengti sportininkų automobilių kontaktų su apsaugine tvora.

Vienas automobilis buvo priverstas pasitraukti iš varžybų, tiesa dėl visai kitų priežasčių. Teisėjų nuomone Latvijoje įkurtos „HGK-Racing“ komandos sukurtas „BMW E46“ neatitinka čempionato technikos reglamento ir dėl to jo startas varžybose, greičiausiai, bus draudžiamas.

Automobilis labai geras ir kokybiškas, kalbant ne tik apie saugumą, bet ir gamybinę jo pusę. Tačiau šio BMW konstrukcija tokia pažangi, kad net nebeatitinka „RDS“ galiojančio techninio reglamento. Iš esmės dėl to, kad automobilyje pašalinta dauguma jėgos elementų, pvz.: tiek galiniai, tiek priekiniai lonžeronai, o jie reikalaujami čempionato taisyklėse„, – diskvalifikacijos priežastį aiškino „RDS“ tech. komisaras Andrėjus Parfenenko.

Sportininkas savo ruoštu ketina kreiptis į Rusijos automobilių sporto federaciją bei išsiaiškinti kas šioje situacijoje teisus, o kas ne. Jei vis dėl to „RAF“ patvirtins apie automobilio neatitikimą anksčiau minėto čempionato taisyklėms, pilotas imsim plano „B“, tačiau koks jis kol kas neatskleidžia.

Vakar dieną surengtos antro „RDS“ etapo kvalifikacijos rezultatai:

1 – Andrėjus Pesegovas (#34) – 96,17
2 – Arkadijus Pučinikas (#21) – 93,17
3 – Vikentijus Kalašnikovas (#42) – 92,67
4 – Eugenijus Satiukovas (#5) – 91,83
5 – Michailas Chondkarianas (#11) – 91,33
6 – Nikita Šikovas (#2) – 91,33
7 – Segėjus Chuduguevas (#53) – 87,50
8 – Ivanas Kurenbinas (#19) – 85,33
9 – Igoris Belenkij (#22) – 84,67
10 – Aleksėjus Lyčševas (#44) – 84,67
11 – Eugenijus Charitonovas (#9) – 82,50
12 – Maksimas Kostiučikas (#6) – 82,17
13 – Eugenijus Grigorjevas (#16) – 80,83
14 – Eugenijus Ružeinikovas (#54) – 80,00
15 – Aleksėjus Zlobikas (#46) – 78,50
16 – Rostislavas Panfilovas (#43) – 71,67
17 – Viliamas Gukasianas (#3) – 70,33
18 – Garikas Chačatrianas (#12) – 67,83
19 – Antonas Minaevas (#37) – 53,67
20 – Aleksandras Vališevas (#50) – 45,67
21 – Rafaelis Šagmanovas (#55) – 35,17
22 – Olegas Šatovas (#18) – 3,33

Nuotraukos: Kirill Loginov.