„D1Sport driftingo čempionato“ trečias etapas Kačerginėje

Praėjusį savaitgalį Kačerginės „Nemuno žiedas“ buvo triukšmingiausia vieta Kauno rajone, kadangi čia riaumojo ne tik į „Battery Moto devynios“ susirinkusių motociklininkų metaliniai žirgai, bet ir trečio „DDČ“ etapo dalyvių „driftmobiliai“.

Apie dešimtą valandą prasidėjęs veiksmas nesiliovė iki pat šeštadienio išvakarių. Motociklininkai pradėjo savo devynių valandų „enduro“ varžybas, tuo tarpu ant asfaltuotos trasos dangos startavo kelių valandų atviros treniruotės.


Švariai įveikti nelabai greitą, tačiau technišką trasą sekėsi ne visiems. Jei atvirai trasos personalas vos spėdavo sustatyti į vietas išvartytus kuoliukus. Tačiau treniruotės gi tam ir skirtos, „practice makes it perfect“.



Maždaug įpusėjus praktikavimuisi skirtam laikui minios aiktelėjimas skelbė apie pirmą rimtesnį incidentą. Porinį važiavimą atlikinėjus R. Brūzgai ir A. Šlajui, pirmasis staiga sustojo, o A. Šlajui tai padaryti nebeliko vietos. Rezultatas – Andriaus BMW E30 šono „bum“ į Ramūno Nissan PS13 galinį kampą. Beje Ramūno PS13 priekis, kuris po skaudžios avarijos „EEDC“ tapo beveik panašus į terminatoriaus veidą, žiūrisi nerealiai!


Dar vienas „ouuuu“ nuskambėjo įvykus incidentui tarp Kastyčio Aleknos ir Laimono Laukio. Teisėjų perspėjimus ignoravęs K. Alekna baiginėdamas savo važiavimą staiga numetė greitį ir pasuko į tech. parką, tuo tarpu iš paskos Laimonas pokštelėjo jam į užpakalį. Kastyčio Nissan 200SX S14a pasirodo yra tvirtesnis modelis, kadangi pametė tik po buferiu einančią juostą, kai Laimono Nissan Silvia S15 teks ieškoti naujos galinės faros.

Kvalifikacija

Šį kartą kvalifikacija buvo skirta daugiau išaiškinti poras turnyrinėje lentelėje, nei atrinkti mažiau patyrusius ir dar poriniams važiavimams nepasiruošusius sportininkus. Pirma dėl to, kad iš viso užsiregistravo 17 pilotų, tad už borto grėsė likti tik vienam dalyviui, o antra, nes visi prie starto stoję sportininkai sugebėjo atlikti bent po porą įskaitinių važiavimų.


Geriausiai šį kartą pasirodė neseniai prie „D1Sport“ ekipos prisijungę Andrius Šlajus ir Darius Kepežinskas. Andrius surinkęs 91 balą kvalifikacijoje buvo pirmas, o Darius vienu laipteliu žemiau.


Visumoje „D1Sport“ šį kartą pasirodė labai solidžiai, kadangi pirmajame šešetuke buvo visi keturi ekipos nariai. 2010 „drifto karalius“ liko ketvirtas, o komandos įkūrėjas K. Alekna – šeštas.


Tarp šių pilotų, trečioje vietoje, įsimaišė „BMWFan‘ų“ lyderis Andrius Miciūnas.


O penktą kvalifikacinį rezultatą parodė galingiausią drifto automobilį Lietuvoje turintis Ramūnas Brūzga.

Vienintelis, kuriam šį kartą nepavyko įveikti atrankinio barjero, buvo Andrius Vasiliauskas, #25 startinis numeris.

Poriniai važiavimai

Aštuntfinalis pateikė porą staigmenų. Pradėkime nuo to, kad techninis gedimas iš varžybų eliminavo Evaldą Kovalenką. Pastarasis neįspėjęs teisėjų stengėsi eliminuoti iškilusią problemą, tačiau arbitrams pradėjus taikyti penkių minučių taisyklę skirtas laikas baigėsi, o sportininkas taip ir neišriedėjo į startą.


Vėliau savaitgalis baigėsi ir Ramūnui Brūzgai, kurį eliminavo tik maždaug nuo sezono vidurio varžytis pradėjęs Edgaras Stakaitis (BMW E30 4,4 V8).


Darius Balys, persėdęs prie per naktį varžyboms paruošto Nissan 200SX S14a, taip pat pasitraukė jau aštuntfinalyje. Nors teisėjai ir skyrė pakartojimą, Arnoldas Bernackas buvo per kietas riešutėlis. Tiesa Dariui Nissan‘as nelabai patiko, tad jis greičiausiai bus tik tarpinis variantas iki kol bus paruoštas visiškai naujas projektas. Neklauskite koks, mes irgi dar nežinome.


Ketvirtfinaliai turėjo prasidėti A. Šlajaus ir A. Bernacko dvikova, tačiau dėl vieno iš sportininkų problemų su automobiliu pastaroji buvo nukelta vėlesniam laikui. Šį kartą Arnoldui B. atsisakė veikti kuro siurblys. Vėliau pergalę iškovojo Andrius Š.

Estafetę perėmęs K. Alekna atkeršijo už komandos draugą ir eliminavo techninę pergalę pirmame rate gavusį Povilą Lencevičių.


Įveikęs Darių Kepežinską, vietą pusfinaliuose užsitikrino ir Andrius Čibirka („BMWFan“). Tai jau ne pirma šių sportininkų akistata su analogiška pabaiga.


Paskutinis vietą pusfinaliuose užsitikrino Andrius Miciūnas. Lietuvos drifto scenos vilkas nesunkiai susitvarkė su, turbūt, vieną gražiausių BMW E30 vairuojančiu komandos draugu E. Stakaičiu.


Pradedant aiškinti finalistus, visą dieną danguje spindėjusi saulė pasislėpė ir vienintelis iki tol gaivą nešęs vėjelis atpūtė lietaus debesis. Nors krituliai ir nebuvo dideli, visgi trasos paviršius sušlapo ir sumaišė pirmo pusfinalio kortas. K. Aleknos ir A. Šlajaus akistatos antrame važiavime Andrius apsisuko ir taip neteko vietos didžiajame finale.


Jei pirmame pusfinalyje susirungė du „D1Sport“ pilotai, tai antrame tarpusavio santykius aiškinosi „BMWFan‘ai“ A. Miciūnas ir A. Čibirka. Pakartojimo prireikusioje kovoje teisėjai balsus atidavė dukartiniam Lietuvos drifto čempionui.


Mažajame finale, t.y. kovoje dėl trečios vietos, jokios intrigos nebuvo. Nuo varžovo bėgęs A. Šlajus apsisuko, tad jo oponentui Andriui Čibirkai liko tik saugiai įveikti trasą. Apsikeitus pozicijomis A. Čibirka vėl žaidė saugiai ir taip užsitikrino vietą ant pakylos.


Visiškai priešingas vaizdas buvo didžiajame finale. Vos sukibimą su šlapia žiedo danga randantis Andrius Miciūnas kaip įmanydamas stengėsi pabėgti nuo jį persekiojusio K. Aleknos. Visgi pirmame važiavime Kastyčiui pavyko išlaikyti labai mažą atstumą. Rodės, kad nugalėtojas jau kaip ir aiškus, tačiau čia fortūna nuo vilniečio nusisuko. Pastarasis bėgdamas nuo Andriaus ne tik suklydo su trajektorija, bet vėliau viename iš posūkių išsitiesino ir taip atsisakė aukščiausio podiumo laiptelio.