2011 „World Time Attack Challenge“, Sidnėjus, Australija

„World Time Attack Challenge“ – tai ne tik vieta ir dar viena galimybė australams ir zelandiečiams išsiaiškinti, kurie yra greitesni, „kietesni“ ir t.t., bet taip pat ir tarptautinio masto renginys pritraukiantis lenktyninkus, drifterius ir šiaip automobilių entuziastus iš viso pasaulio.

Šiemetinėje šventėje, kuri vyko rugpjūčio 5 – 6 dienomis, „Time Attack“ dalyviai stengėsi įveikti greičiausią ratą „Eastern Creek“ trasoje, o saulei leidžiantis žiedas buvo atiduotas susirinkusiems drifteriams.

Vienas įspūdingiausių automobilių – Mike‘o Whiddett‘o 1996 metų Mazda RX-7. „MadBull“ vadinamame žvėryje dūzgia keturių rotorių, 674 AG avilys. Modifikacijų sąrašas milžiniškas, o tam, kad automobilis turėtų bent kažkokį sukibimą su keliu, gale montuojami 265/35/R18 ratai.

Akį traukė ir „Motul/Monster energy“ Nissan 350Z. 450 AG turintį driftmobilį vairavo Rob‘as Whyte‘as. Deja aukštų rezultatų jam pasiekti nepavyko ir bendroje rikiuotėje Rob‘as liko 17-as.

Praėjusių metų varžybų nugalėtojas Beau Yates, šiemet vėl buvo aukštumoj. Nors jam ir nepavyko apginti „International Drift Challenge“ čempiono titulo, mažą Toyota Corolla AE86 vairuojantis sportininkas visgi rado vietos ant žemiausio pakylos laiptelio.

Pirmą vietą šonaslydžio varžybose iškovojo Curt‘as Whittaker‘is, kuris didžiajame finale įveikė dar vieną Mazda RX-7 vairuojanti Daynom‘ą Templeman‘ą. Curt‘ui, sėdinčiam prie Skyline R34 GTT vairo, tai dar vienas podiumas jo įspūdingoje karjore:

• 2 vieta – „Rockstar Energy Drink D1NZ Championship 2011“
• 1 vieta – 1 etapas „Rockstar Energy Drink D1NZ 2010/2011“ Christchurch
• 2 vieta – 2 etapas „Rockstar Energy Drink D1NZ 2010/2011“, Manfield
• 2 vieta – 3 etapas „Rockstar Energy Drink D1NZ 2010/2011“, Mt Smart
• 3 vieta – 5 etapas „Rockstar Energy Drink D1NZ 2010/2011“, Pukekohe
• 3 vieta – 6 etapas „Rockstar Energy Drink D1NZ 2010/2011“, Hampton
• 1 vieta – 1 etapas „Of the Vodka Drift Series 07“, Manfield“
• 3 vieta – „Still Vodka Drift Series Round 4 08“, Taupo
• 5 vieta – „2008 D1NZ Championship“

O tie, kuriems šonų slystantis, ar geriausią rato įveikimo laiką bandantys pasiekti, automobiliai nėra labai įdomus, buvo siūloma pasižvalgyti šalia trasos vykusiose tiuningo parodose.

Tiuningo meistrai randa ką pakeisti net ir tokiose tobulybėse, kaip Lamborghini Gallardo Nera.

Teisingai paruoštas Mitsubishi Lancer Wagon atrodo taip pat patraukliai, kaip garsioji šio gamintojo EVO serija.

Ar jums teko matyti tokį Infinity? Galbūt čia perdarytas Honda Element arba Scion xB. Beje su Honda Elementu JAV buvo statomas skersas. Ne šiaip kokioje nors aikštelėje, o „Formula DRIFT“ čempionato varžybose.

Tęsiant Mitsubishi temą įdomu kiek galio turi ši, ryškiai ne standartinį variklį po gaubtu slepianti, 1980 – 1982 m. Sigma.

Volvo 244 buvo pristatyti 1974 metais. Matinė juoda spalva ir „rat style“ priekinis gaubtas tikrai nėra prastas pasirinkimas šiam modeliui.

Asfaltą dugnu raižantis VW Golf IV GTI – jau neatsiejamas kiekvienos parodos elementas.

Važiuojant su tokiu kondicionierius turbūt nereikalingas.

O pabaigai parodysime kas dalyvavo „Time Attack“ varžybose.

1240 kg sveriantis, apie 700 AG turintis, „Pulse Racing“ Mitsubishi Evo 11, praėjusiais metais geriausią ratą „Eastern Creek“ trasoje įveikė per 1:36.49 ir buvo greičiausias Open klasėje.

Šioje nuotraukoje Mark‘o Hansen‘o vairuojamas „Mercury Motorsport R35 GT-R“. 1500 kg (be vairuotojo), virš 800 AG (pasak komandos atstovų, maksimalaus skaičiaus kol kas dar neišgavo) išvystantis VR38DETT variklis, turėtų būti smagus žaisliukas.

Kaip supratote Australijoje tą savaitgalį buvo visi pasaulio Mitsubishiai.