BLOGAS: Sąmyšis Las Vegase

Šis savaitgalis neabejotinai buvo įtemptas. Tad norėčiau pasidalinti „Bakchis Motorsports“ komandos nuotykiais šeštajame „Formula DRIFT“ etape:

Ketvirtadienis

9:00 PM – Pasideda atviros treniruotės. Nuostabu! Trasos konfigūracija įdomi ir kitokia, nei anksčiau.

9:30 PM – Automobilis sudaužytas. Man skauda, o toje vietoje, kur trenkiausi apsauginė tvora pasislinko per kelias pėdas. „Life Blasters“ įamžino visą incidentą:

10:30 PM – Komanda apžiūri į „pit‘us“ parvežtą automobilį. Tech. Inspektorius informuoja, kad tiek automobilis, tiek mano šalmas nebetinkami naudoti. Nuo ugnies apsaugantis sluoksnis susiraukšlėjęs, o mano „Formula DRIFT“ karjerą pradėjusio S14 nebėra. Nelieka nieko kito, kaip užkelti jį ant priekabos.

11:30 PM – Dėkui Forrestui Wangui (ir Garretui Nikolichui), kad leido pasinaudoti jo 1JZ S13. Tech. Inspekcija apžiūrėjo automobilį ir informavo, kad iš mano S14 pekėlus kelis saugumą padidinančius komponentus, šis, greičiausiai, būtų tinkamas naudoti penktadienį.

Penktadienis

12:00 AM – „702 Graphics“ pasitinka mus savo dirbtuvėse, kur atliekami keli pakeitimai Forresto automobiliui. Mano nuostabi komanda sukeitė sėdynes, diržus, įdiegė gaisro gesinimo sistemą ir pritaisė papildomas stabdžių naudojimą parodančias LED juostas. Aš tuo tarpu galėjau tik stebėti juos ir reikšti savo nuomonę.

4:30 AM – „702 Graphics“ kieme išbandau automobilį. Garretas parodo ką daro ant panelės esantys jungikliai.

5:30 AM – Pagaliau atvykstu į viešbutį ir galiu bent šiek tiek pailsėti. Akivaizdu, kad neturėjau smegenų sukrėtimo, nes pabudau tik po kelių valandų.

2:00 PM – Grįžtu į „702 Graphics“. Visur mėtosi įrankiai, o komanda įvedinėdama „busike“ tvarką, kraudama padangas ir atsargines dalis bei kelis kartus nuvažiuodama į parduotuvę, stengiasi grįžti į normalų ritmą.

5:30 PM – Kol buvau vairuotojų susitikime, „Pro Am“ baigė savo treniruotes, o mano komanda nuvežė Forresto automobilį atlikti oficialiai tech. apžiūrai.

6:00 PM – Automobilis, kurį tvarkėme visą naktį, nepraėjo tech. apžiūros. Priežastis – jame vis dar buvo „Formula DRIFT“ reglamento uždraustų S14‘o rėmo elementų.

6:30 PM – Šį kartą dėkoju Tony Cisneros, kuris leido pasinaudoti jo S14. Šis automobilis turi identišką maniškiui variklį ir transmisiją, tad nelaukdami atvežam jį tech. apžiūrai. Automobilis bus tinkamas naudoti kai ant lango pritaisysime stabdžių naudojimą parodančią LED juostą ir prailginsime išmetimo sistemą.

7:30 PM – Atgal į „702 Graphics“. Komanda nupjauna mano sudaužyto automobilio išmetimo sistemą ir privirina prie Tonio S14.

7:45 PM – Grįžtame į trasą. Dar kartą išgeriu vaistų, prie skaudančių vietų priglaudžiu maišiuką su ledu ir tikiuosi, kad sveikata leis dalyvauti už 15 minučių prasidėsiančioje treniruotėje.

8:00 PM – Treniruotėje su Tonio automobiliu, kuriame neveikė antra pavara, atlikau keturis važiavimus.

10:00 PM – Atėjo laikas pirmam kvalifikaciniam važiavimui. Atsisėdus už vairo pastebiu, kad nebėra sankabos. Bandau driftinti be jos, bet nieko nesigauna. Komanda bando išlupti sankabą, išpjauti atsarginį žiedą, surinkti viską atgal ir nuorinti.

11:15 PM – Laikas antram važiavimui. Su skaudančia nugara ir treniruotėje atlikęs vos keturis važiavimus skolintu automobiliu, kuriame vis dar neveikė antra pavara, kvalifikavausi 30-as. Tuo metu jaučiausi pakylėtas.

Šeštadienis

2:20 AM – Baigėsi porinių važiavimų treniruotės ir vėl skubame į „702 Graphics“, nes norime išsiaiškinti kodėl neveikia antra pavara.

3:30 AM – Komanda vis dar dirba. Tuo tarpu man vis dar skauda, tad nusprendžiau grįžti į viešbutį ir šiek tiek pailsėti.

12:00 PM – Atvykstu į „702 Graphics“. Darbai ties Tonio automobiliu dar nebaigti.

4:00 PM – Atviros treniruotės. Automobilis dirba neblogai, bet vis vien nepavyko sutaisyti pavarų dėžės – antro bėgio vis dar nėra. Nepaisant to jaučiu, kad po truputi pradeda neveikt ir likusios pavaros.

7:00 PM – Po netikėtai praūžusio lietaus pradedamos „Top32“ kovos. Mano varžovas – Robbie Nishida. Persekiojant jį sugebėjau išlikti arti, o bėgant nuo jo nepataikiau į pavarą (dėkui antram bėgiui) ir Robbie įsirėžė į mane. Teisėjai pergalę atidavė mano varžovui.

Sekmadienis

Pabudau gan vėlai. Papietavęs su šeima išvykstu į Las Vegase įsikūrusią „DDS Performance“ įmonę apžiūrėti S14 kėbulo. Šis atrodo neblogai, o priedo „DDS Performance“ pažada kaip įmanoma greičiau suvirinti jame saugos lankus.

Kaip matote savaitgalis tikrai gavosi įtemptas, mano automobilis sudaužytas, o aš vis dar jaučiu skausmus. Bet apibendrinus viską, savaitgalis buvo įspūdingas. Mano komandos (geriausios komandos FD čempionate), Tony Cisneros, Forresto Wango ir Garreto Nikolicho, Robin iš „M7 Japan“, mano rėmėjų, draugų ir šeimos dėka aš vis vien sudalyvavau varžybose. Susitiksime Irvindeile!

Šaltinis: http://bakchis.wordpress.com/2012/08/29/mayhem-in-las-vegas/.