Ervinas Arnaszus: „Team Pony Drift“ tolerantiška visoms automobilių markėms

Neperseniausiai mūsų dėmesį atkreipė internete rastas filmukas, kuriame padangas svilino įspūdingos galios Mustang‘as. Susidomėjimą didino ir tai, kad pavadinime minimą „Team Pony Drift“ komandos vardą jau buvome girdėję praėjusių metų „D1Sport“ driftingo čempionate. Netrukus kuklus spėjimas, kad galbūt tai lietuvių kūrinys, pasitvirtinto – keturženklį arklių skaičių turinčio „amerikono“ savininkas – Ervinui Arnaszus.

Paprašėme jo papasakoti apie šį projektą

Viskas užtruko ilgai, daug ilgiau, nei aš norėjau, bet pagaliau mašina veikianti… Pagrindinis stabdis projekto eigoje buvo planai ir užmojai, kurie keitėsi tikrai ne sykį. Planuojant galios kėlimo darbus pradžioje užsibrėžiau pasiekti 500 – 550 AG. Vėliau užmojai pakilo, o projekto eigoje Laimonas (galbūt kažkam žinomas kaip LaimisBMW) padrąsino dar kartą pakelti kartelę ir siekti keturženklio skaičiaus…

Prieš pradedant kelti galią, reikėjo patobulinti daug važiuoklės ir transmisijos mazgų, kadangi pradinis „setup‘as“ tikrai nebūtų atlaikęs. Be viso to perdarėme aušinimo sistemą bei radiatorių perkėlėme į automobilio galą. Kėbului taip pat skyriau dėmesio, kad pastarasis nesikraipytų ir neplyštų skardos. Viso projekto metu darbus stengėmės atlikti kuo greičiau, bet, kad ir kokie tempai bebūtų, visas projektas „kabėjo“ virš pusantrų metų.

Team Pony Drift

„Team Pony Drift“?

Mūsų komanda yra visapusiškai tolerantiška visoms automobilių markėms ir varikliams

„Team Pony Drift“ – išskirtinė komanda savo požiūriu į driftą ir automobilius. Mūsų komanda turi tikslą neužsikrėsti čempionato liga, t.y. nedriftinti tam, kad laimėti čempionatą ar surinkti kuo daugiau taškų kokių nors pirmenybių įskaitoje. Mes esame griežtai nusprendę dalyvauti tik tuose etapuose, kurie mums pasirodys įdomūs ar kitaip patrauklūs. Taip pat esame nusprendę nedalyvauti visuose etapuose taip nepalikdami sau šansų konkuruoti dėl aukštų pozicijų bendrose čempionatų įskaitose.

Mūsų komanda yra visapusiškai tolerantiška visoms automobilių markėms ir varikliams, nesame nusistatę prieš nei vieną iš jų. „Team Pony Drift“ komandoje yra ir Nissan (JDM) ir BMW (EUDM) ir keli Mustang‘ai (USDM).

Kartu su manim ir Ieva ekipos vardą atstovauja Michel Rayes ir Rasmus Moller.

Team Pony Drift

Trumpo pokalbiu su Ervinu metu sužinojome, jog mūsų pašnekovas kartu su savo sužadėtine Ieva Pečiulyte,  pirmąja mergina driftere Lietuvoje, jau kurį laiką gyvena Švedijoje. Žinodami, kad skandinavai garsėja autotiuning‘o srityje paprašėme Ervino papasakoki apie jų komandos automobilius.

Komandos automobiliai yra sunumeruoti nuo 111 iki 777.

111 ir 222 yra du identiškai ruošti Mustang‘ai, kurie naudojami drifto akademijoje. Taip, „Team Pony Drift“ turi drifto akademiją, kurioje momoki visi norintys išmokti slysti šonu.

333 yra Rasmuso vairuojamas Nissan S14,5 su apie 550 AG išvystančiu „2JZ-GTE“ turbininiu varikliu.

444 – Michel Rayes kūrinys – 1989 m. Mustang GT a.k.a „Drift Patrol“. Šis automobilis kadaise buvo vairuojamas „Formula DRIFT USA“ varžybose, o dabar priklauso mūsų komandai. Šiame sezone po priekiniu gaubtu krioks E85 kuru girdomas 5,7l Camaro V8 variklis – apie 450 AG.

555 – Nissan Primera GT ruošta triukų akademijai (angl. „stunt academy“).

666 – Maniškis 1987 m. „Foxbody“ Mustang‘as. Ford‘as su 4,75l 4V agregatu ir „Garrett GT47“ turbina po LaimisBMW atlikto „map‘inimo“ išvysto 1045 – 1100 AG.

Na, o 777 – Ievos BMW. Šį mūsų automobilį ne kartą galėjote išvysti praėjusiais metais Lietuvoje rengtuose drifto renginiuose.

„Team Pony Drift“ garažas tikrai ne menkas. Kur planuojate pasirodyti 2013 metų sezone?

Dalyvausime visuose „Gatebil“ organizuojamuose renginiuose; keliuose „Power Drift Series“ etapuose; viename, o gal keliuose iš „IDS“ etapų; „Drift AllStars“ irgi planuose, galbūt net etapas Lietuvoje; „King of Europe“ taip pat.

Taigi, jei finansinė padėtis bus gera tikrai nepamiršime Lietuvos. Sudalyvausime bent viename, o gal net keliuose įdomesniuose etapuose.

Be aukščiau paminėtų varžybų, komanda taip pat dalyvauja parodose. Praėjusį savaitgalį grįžome iš „Bilsport Custom Motorshow“ – didžiausios automobilių parodos visoje Skandinavijoje. Ją aplankė virš 80 000 lankytojų ir buvo eksponuojama virš 700 automobilių.

Parodoje buvo skirtingų klasių halės: A halėje buvo sustatyti stilingi automobiliai bei rengiami media pasirodymai; C halėje buvo eksponuojami klasiniai automobiliai ir motociklai; D halė skirta „hotrod‘ams“ ir kitiems USDM kūriniams.

Mes, kartu su kitais „performance“ automobiliais ir komandomis įsikūrėme B halėje. 100 kvadratinių metrų stende šalia Brabus, Kawasaki, Ford WRC ir žiedinio Porsche pastatėme 4 mūsų komandos kūrinius.

Team Pony Drift

Pabaigai gal galėtum papasakoti apie švedų drifto bendruomenę?

Švedijoje driftą griežtai kontroliuoja „SBF“, Lietuvoje analogas būtų „LASF“, kurie kasmet nori reglamentą padaryti kuo panašesnį į „Formula DRIFT“.

Teko matyti ir švedų mašinas, ir vairuotojus, ir dalyvauti pasirodyme kartu su stipriausiais vairuotojais. Švedų tarpe automobilių ruošimo lygis labai skirtingas, bet norintys dalyvauti stipriausioje lygoje turi laikytis LABAI griežti reglamento. Kaip pvz. galiu pateikti reikalavimą „FIA“ homologuotiems katalizatoriams. Dabar situacija, kai Lietuvoje buvo pradėta reikalauti saugos lankų ir kai kurie drifteriai dėl to ėmė „kelti bangas“, atrodo juokingai.

Kalbant apie vairuotojų lygį, mano nuomone, Lietuvoje atsirastų vairuotojų galinčių „įkasti“ švedams, jau nekalbant apie kitus baltus (pvz.: latvius).

Dėkojame Ervinui už išsamų pasakojimą ir linkime sėkmės šių metų sezone!

Nuotraukos iš „Team Pony Drift“ galerijos „facebook“ paskytoje.

Komandos asmeninis puslapis:  http://www.teamponydrift.com/ .