Made In Japan: diena „T&E“ / „Sui:Vax“ (1 dalis)

„OMGDrift.com“ atstovui Chris Gray teko garbė apsilankyti „T&E Vertex Performance“ būstinėje – „Sui:Vax“. Dirbtuvės esančios visai šalia Yokohama miesto buvo įkūrtos „D1GP“ sportininko Takahiro Ueno iniciatyva. Šis „drift’o“ meistras pasaulyje dar žinomas dėl paties sukurtų „aero kit’ų“. Šioje dalyje kaip tik didžioji dalis dėmesio skirta Ueno San.

Kalbant apie automobilius, garsiausias Takahiro kūrinys – „D1GP Vertex T&E Toyota Soarer“.

Jei dar nežinojote, Ueno San turėjo daugybę Soarer’ių. Vienu momentu jo garaže stovėjo net 6 „D1GP“ klasės monstrai ir visi su skirtingomis modifikacijomis… Kiekvienas automobilis buvo pritaikytas skirtingam čempionato etapui.

Grafika ir „lipalai“ visuomet darė „T&E“ automobilius išskirtiniais. Tuo rūpinasi „D1GP“ teisėjo ir komentatoriaus Mana-P kompanija – „MSR“.

Turbūt iškilo klausimas, kas tas „Sui:Vax“? Tai „T&E“ padalinys atsakingas už automobilių našumo/efektyvumo padidinimą. Aiškiau sakant – „performance tuning’ą“. Čia automobiliams atitaikomas galingumas atsižvelgiant į Takahiro Ueno sukurtą „aero“ kit’ą.

Takahiro savo verslą pradėjo turėdamas labai mažą pradinį kapitalą, tačiau sunkiai dirbdamas jis ne tik sugebėdavo užsidirbti „drift’o“ automobilių ruošimui, bet ir įvairių „Vertex“ „aero“ elementų maketavimui, kūrimui, be kurių dabar neapsieina dauguma šoniniam slydimui naudojamų „monstrų“.

Dabar visi Ueno San automobiliai perkopia 600 AG ribą.

Šaltinis: http://omgdrift.com/japan-dopeness-a-day-at-te-suivax/