Drifto sezono uždarymas – 2 dalis – DDČ 2013 finalas

Pasibaigus Andriaus Vasiliausko ir Timo Simniškos dvikovai finaliniame „Autoplius LDČ“ etape prie „ąžuolo“, žiūrovai buvo pakviesti persikelti į Kačerginės „Nemuno žiedo“ starto/finišo tiesiąją, kurioje stūksojo kūgelių kilpos, žyminčios antrosios vakaro dalies – „D1Sport driftingo čempionato“ finalo trasą.

Vėsaus vakaro nepabūgusių šoninio slydimo fanų laukė dar vienas drifto šou, ne ką mažiau svarbus ir ne ką mažiau jaudinantis. Įrėminta trasa bei tik du bandymai susižerti maksimalius balus kvalifikacijoje, ženkliai kilstelėjo sudėtingumo kartelę.

Na gerai, gal kiek perdedame, sudėtingumo kartelė pakilo tik naujokams. Tokiems drifto scenos vilkams, kaip T. Simniška, D. Kepežinskas, A. Čibirka ar K. Alekna, patirties slysti aštuoneto formos trasoje tikrai netrūksta…

Visi jie, išskyrus Kastytį, nesunkiai prasibrovė į geriausiųjų aštuntuką. Renginio organizatoriui, matyt, koją pakišo tai, kad turėjo persėsti prie kito, taip pat techninės komisijos nepraėjusio, Nissan’o vairo.

Geometrine progresija kylant aukštyn, sekantis sąraše būtų Darius Kepežinskas (7).

Dar aukščiau – Andrius Čibirka (3).

Na, o „vilkiausias“ iš vilkų – Timas Simniška (2).

Iš mažiau patyrusių dalyvių ne vienas liko su tuščiu taškų bagažu, o norintys patekti į šešioliktuką turėjo perkopti 72 balų ribą, kurią antruoju bandymu nustatė Paulius „Nurautas“ Piščikas.

Deja, to padaryti nepavyko „NP Team“ komandos atstovui Tadui Adomaičiui. Pastarajam pritrūko vos poros balų, kad patekti į sekantį varžybų etapą, porinius važiavimus, vežusį traukinį.

Toks pat likimas ištiko ir Marių Vasiliauską iš „DD Team“.

Bei „Apuokas racing team“ narį Simą Sinkevičių. Sunku paaiškinti kodėl taip smarkiai suprastėjo, dar visai neseniai puikią formą demonstravusio, Simo rezultatai.

Grįžtant prie lyderių, „Autoplius LDČ“ kvalifikacijos nugalėtojas Andrius Vasiliauskas šį kartą liko ketvirtas.

Estafetę iš jo perėmė, „wait for it“, Kęstutis Kelpša!

Pirmasis šilutiškio bandymas buvo įvertintas gan aukštai – 83,6 balo. Po pirmo kvalifikacinių važiavimų rato toks rezultatas jam būtų užtikrinęs antrą vietą, tačiau Kęstutis įveikęs trasą antrą kartą, privertė teisėjus įvertinti taip, kad jo rezultato daugiau niekam nebepavyktų pranokti.

Poriniuose važiavimuose iš karto pralaimėjimus patyrė du iš trijų Latvijos atstovų – Regnars Mozga ir A. Michailov.

O ketvirtfinalyje, po dvikovos su Andrium Vasiliausku, prie jų prisijungė ir Eriks Ulass. Mūsų kaimynams „braliukams“ tai, turbūt, buvo pats prasčiausias savaitgalis Marijos žemėje.

Artėjant finalams saulė buvo jau beveik nusileidus, tad prieš porą mėnesių Kėdainiuose neapsilankę žiūrovai gavo galimybę pamatyti kaip atrodo „night drift matsuri“.

Kadangi Kaune beveik kas naktį galima išgirsti cypiančias padangas, nenuostabu, kad važiuoti tik automobilių priekinių žibintų apšviestoje trasoje geriausiai sekėsi būtent iš šio miesto kilusiems sportininkams.

Sensacingai kvalifikacijoje pasirodęs Kęstutis Kepšta, apsukų nemažino ir poriniuose važiavimuose. Drifteris įveikė P. Piščiką ir A. Ravluškevičių bei pirmasis užsitikrino vietą pusfinalyje. Tačiau kovoje dėl patekimo į finalą durimis prieš nosį trinktelėjo Andrius Vasiliauskas.

Pralaimėjimo skonį K. Kelpšai teko justi ne ilgai. Sulaukęs mažojo finalo varžovo, Andriaus Čibirkos, šilutiškis vėl pademonstravo, kad tądien buvo pasirengęs mesti iššūkį bet kam!

Tuo tarpu didįjį finalą stebėjusius žiūrovus turėjo aplankyti dežavu jausmas. Kita vieta, kita trasa, o finalininkai tie patys – A. Vasiliauskas ir T. Simniška. Šį kartą nugalėtojui išsiaiškinti neprireikė pakartojimų – antrą kartą tądien juo tapo BMW E46 savininkas.

Kaip paaiškėjo po kelių dienų, Andriaus Čibirkos nesėkmė (ketvirtoji vieta) bei A. Vasiliausko pergalė paskutiniame „Autoplius LDČ“ etape leido antrajam Andriui apginti 2012 metais iškovotą Lietuvos „drifto karaliaus“ titulą!

Trijų taškų persvara bendrojoje įskaitoje tik pabrėžia, kad šių metų kova dėl čempiono titulo buvo ypač įtempta. Tikėkimės, kad sekančiais metais turėsime ne ką mažiau jaudinantį ir įdomų Lietuvos drifto sezoną.