Darbai ties „Drifter.lt“ BMW E60 nestovi vietoje

Švęsk sekmadienį“ – rašoma „Katekizme“, bet „Drifter.lt“ būstinėje jokie įsakymai negalioja. Čia kartais net per šventes nesėdima be darbo, ką jau kalbėti apie paskutinę savaitės dieną… Ir gerai, nes iki naujo „drift’o“ sezono liko nebe tiek jau daug laiko.

Šiandien D. Balys ir ko. atliko pirmuosius variklio pritaikymo matavimus. Pirminis rezultatas pastačius agregatą į garbiną vietą – „viskas super!„. Na gaubtas neužsidaro iki galo, bet čia smulkmena, galima jame skylę išpjauti arba padaryti kalniuką.

„Drifter.lt“, Giedriaus Matulaičio nuotrauka

Grįžtant prie pačio agregato, tai ką matote nuotraukose – standartinė komplektacija. O šis standartas išspaudžia virš 400 AG.

„Drifter.lt“, Giedriaus Matulaičio nuotrauka

„Drifter.lt“, Giedriaus Matulaičio nuotrauka

„Drifter.lt“, Giedriaus Matulaičio nuotrauka

Daugiau informacijos – http://www.facebook.com/Drifter.lt.

7 thoughts on “Darbai ties „Drifter.lt“ BMW E60 nestovi vietoje”

  1. Sorry bet straipsnis tai visiškai niekinis, jau net paskaičius komentarus drifter.lt fan grupėje informacijos galima surasti 10 kart daugiau, o ką jau kalbėt apie straipsnio rašymą, net nepasivarginta įvardinti koks variklis. Vnž rašyt tam kad rašyt, tai geriau pataupyt laiko vienam normaliam straipsniui, arba sudėti tik foto – čia daugumos tokių ale puslapių problema, jog patingima sukurpt kažką padoraus ir taisyklė geriau kažkas nei nieko čia negalioja. Ne vienas jau toks puslapis numirė. Sėkmės

  2. 100 procentu pritariu tai ka ce rasot jau senai feisbuke maciau nejaugi yra taip sunku nuvaziuot i drifter garaza ir paimt interviu ir apskritai idet nuotraukas uzikalias o ne copy ir paste turbut kaip pries tai meinetame komebtare ilgai si svetaine gyvuos nejaugi nebemokat sudomint.. p.s jusu naujienos tikrai pasene

  3. haters gonna hate… ;) puslapis tikrai geras ir info jame nemažai. Pykstat čia dėl kažkokių nesamonių :) Darbai drifter garaže vyksta. Šiuo metu ten tokia košė, kad nuvažiavus tikrai niekas nieko nepasakotų, o nuotraukų padaryti tokių pat, kokios jau yra, tik kitu kampu – prasmės 0 ;) Atnaujinimai ten vyksta kiekvieną dieną, o kiekvieną dieną po straipsnį neparašysi. Rašyti straipsnį, kai bus atlikti visi darbai??? 100 procentų duodu, kad tada visi pradėsit putotis – „naujienos pasenę“ „skaitėm facebooko komentaruose“ „draugas pasakojo“… žodžiu, aš nesu dalis šito puslapio, bet žinau apie visą tokią košę ir suprantu jo autorius ;) stiprybės jums… :)

  4. Ne visi naudojasi facebook ir ne visada kas ten rasoma, yra tiesa, cia zmogus padeda patenkinti zmoniu smalsuma, ir neskleidzia nepatvirtintos info. Niekas gi nevercia jusu per prievarta skaityti sio straipsnio, paziurejai, nepatiko ir nuejai ;) Jei jau taip daug supranti, tai padaryk geriau, o ne sedek sikna suraukes. Kritikuoti kitu darba yra lengviausia ;)

  5. Jeigu straipsnyje teisingai nurodytas standartinis galingumas, tuomet cia 6.2 L92 variklis ;) Jei jau v8 tai tik „sbc“… Sekmes ir lauksim dumu!

Komentavimo galimybė išjungta.