Permainos „Formula DRIFT“ taisyklių reglamente

Trečios vietos nugalėtoją lems užimta vieta kvalifikacijoje

„Formula DRIFT“ neseniai paskelbė pakitusią taškų skyrimo sistemą, kurioje galima pastebėti, kad tiek trečią, tiek ketvirtą vietą užėmęs sportininkas savo čempionato įskaitą papildo 64 taškais. Tai parodo, kad šių metų sezone nuspręsta atsisakyti kovos dėl trečios vietos. Pasibaigus pusfinaliams iš karto bus pereinama prie etapo nugalėtoją išaiškinančių važiavimų.

Bet kas tada lips ant žemiausio podiumo laiptelio? Organizatoriai nusprendė, kad pusfinaliuose pralaimėjimus patyrę sportininkai užims trečią ar ketvirtą vietą priklausomai nuo jų geriausio kvalifikacinio rezultato. Vadinasi jeigu sportininkas kvalifikavosi 32’oje vietoje, pastarasis neturi visiškai jokių šansų varžybose likti trečias.

lc__0297Kvalifikacija grįžta prie 2012 m. formato

2013 metais profesionaliausia JAV drifto serija žengė žingsnį naujo kvalifikacinio formato link. Buvo sugalvota jau po pirmų kvalifikacinių važiavimų išaiškinti geriausiųjų šešioliktuką (1 – 16 vietas kvalifikacijoje). Pastarieji iš karto patekdavo į porinius važiavimus. Tuo tarpu į šį sąrašą nepatekę pilotai gaudavo antrą šansą, papildomą važiavimą, po kurio buvo formuojamas antras šešioliktukas (17 – 32 vietos kvalifikacijoje).

Šiemet buvo nuspręsta grįžti prie 2012 m., tradicinio, kvalifikacijos formato. Visi varžybų dalyviai turės po du kvalifikacinius važiavimus. Aukščiausias abiejų važiavimų rezultatas lems vietą kvalifikacijoje.

Blogos oro sąlygos gali performuoti kvalifikacinę lentelę

Naujajame taisyklių reglamente rašoma, kad jei renginio metu yra blogos oro sąlygos, tačiau renginys (kvalifikacija ar poriniai važiavimai) nėra nutraukiamas, teisėjai pasilieka teisę pakoreguoti vertinimo kriterijus bei informuoti apie tai spot‘erius ir sportininkus.

Jei dėl blogų oro sąlygų kvalifikacinis etapas negali būti užbaigtas, sportininkai lentelėje bus išrikiuoti atsižvelgiant į užimamą vietą ar praėjusio sezono taškus.

larr0146Klaidos už kurias teisėjai sportininkus vertins nuliais

  1. Akivaizdus išsitiesinimas (Jei po išsitiesinimo sportininkas nedelsiant vėl pradėjo driftinti, ji nebūtinai turi būti įvertinta 0. Ar klaida verta 0 balų nuspręs teisėjų komisija);
  2. Dvi padangos už trasos ribų;
  3. Variklio gaubto, stoglangio ar durų atsidarymas važiavimo metu;
  4. Kontaktas, kuris įtakoja slydimo trajektoriją ar priverčia automobilį apsisukti.

Ką jūs manote apie šias taisykles?